بسم الله الرحمن الرحیم بیست و پنجم رمضان امسال آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس یادگار گرانقدر حضرت امام خمینی رضوان اله علیه است.

فرمانده سپاه صحنه در پیامی از مردم صحنه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

سرویس: سیاسیکد خبر: 315713|21:24 - 1403/01/16
نسخه چاپی
فرمانده سپاه صحنه در پیامی از مردم صحنه برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.
فرمانده سپاه صحنه سرهنگ محسن دارابی در پیامی از آحاد مردم شهرستان صحنه برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری امروله، متن بیانیه بدین شرح است:

برگزاری راهپیمایی قدس امسال در حساس‌ترین زمان خود در حالی انجام می‌شود که بیش از شش ماه است ملت مظلوم فلسطین و غزه‌ قهرمان در شدیدترین سرکوب و جنایت و نسل‌کشی و کودک‌کشی از سوی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی قرار دارد.

 

کشتار بیش از سی و سه هزار انسان بی‌گناه به ویژه کودک و بیمار و تخریب هزاران خانه و بیمارستان و مسجد و مدرسه جنایتی است که تاکنون در هیچ کجای جهان سابقه نداشته و امروز قلب هیچ ملتی از ملت‌های عالم نیست که جریحه‌دار و داغدار این همه ظلم و جنایت نباشد.

 

امروز پیروزی ملت مظلوم فلسطین و لبنان بر همه جهانیان آشکار شده و رژیم غاصب قدس بی‌آبروتر از هر زمان، روزهای پایانی عمر ننگین خود را طی می‌کند. غم بزرگ دیگری که امسال قلوب عزادار ملت بزرگ ایران را در سوگ مولا و مقتدایشان حضرت امیرالمومنین علیه السلام داغدارتر کرده است، شهادت مظلومانه تعدادی از سرداران رشید اسلام و مدافعان حرم در سرکنسولگری ایران در دمشق با حمله ددمنشانه صهیونیست‌هاست. و همچنان که در پیام رهبر حکیم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی آمده است به حول و قوه‌ی الهی صهیونیست‌ها را از این کارشان پشیمان خواهیم کرد.

 

اینجانب از عموم مردم شهرستان صحنه دعوت می نمایم در راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر جهان اسلام در روز جمعه  ۱۷ فروردین مصادف با ۲۵ رمضان ساعت ۱۱ صبح در مقابل بیمارستان دکتر معاون به سمت مسجد جامع امام ره حضور گسترده و باشکوه  داشته باشید.

 

سرهنگ پاسدار     محسن دارابی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه،