وبلاگخبر صحنه

شرکت در انتخابات و پیام روشن ملت ایران به غرب

کد خبر: 5749|15:13 - 1392/02/09
نسخه چاپی
شرکت در انتخابات و پیام روشن ملت ایران به غرب

با توجه به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی میتوان گفت:عبارتحماسه سیاسی ناظر به انتخابات آینده ریاست جمهوری است که برای کشور اهمیتویژه‌ای دارد. طبیعی است که مشارکت بالای مردم در این انتخابات می‌تواندتاثیر زیادی در تغییر رفتار غرب درباره تحریم‌های اقتصادی و حتی تهدیدنظامی داشته باشد. غرب وقتی احساس کند در ایران همبستگی ملی وجوددارد قطعا در عزم آنها تزلزل و تردید ایجاد می‌کند؛ زیرا آنها همواره برایبه زانو درآوردن حریف خود تلاش می‌کنند وضع داخلی آنها را به هم بریزند واگر احساس کنند کشوری از داخل مستحکم است، در اراده آنها تاثیرگذار است.

 

دشمنان ما بیدارن به طوریکه غرب وقتی احساس کند در ایران همبستگی ملی وجود دارد قطعا در عزم آنهاتزلزل و تردید ایجاد می‌کند؛ زیرا آنها همواره برای به زانو درآوردن حریفخود تلاش می‌کنند وضع داخلی آنها را به هم بریزند و اگر احساس کنند کشوریاز داخل مستحکم است، در اراده آنها تاثیرگذار است.

 

برای رسیدن به مشارکت بالا و رقم زدن حماسه سیاسی درانتخابات مقدماتی لازم است، برگزاری انتخاباتی کاملا سالم را یکی از این مقدمات میباشد که مرلت ایران باید بیش از پیش بابصیرت باشند و کاری نکند که شرمنده خون شهدا شوند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد