احمدی نژاد را در دایره اصولگرایان نمی دانیم/دولت، ايران را بسيار گران اداره مي كند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 5816|18:08 - 1392/02/09
نسخه چاپی
به گزارشحوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "محمدرضا باهنر" عضو ائتلاف اکثریت اصولگرایان در جمع اصولگرایان گلستان اظهار داشت: مذاكره با آمريكا حرام نيست و عدم مذاكره هم واجب نيست اما و اگر‌هايي وجود دارد مشروط به تغيير موضع آمريكا که امكان مذاكره وجود دارد.

وی ادامه داد:  احمدي‌نژاد را در مجموع در دايره اصولگرايان نمي‌دانيم، اينكه گفته‌اند بعد از ثبت نام به يك نفر مي‌رسيم خيلي سخت است تجربه هم نشان داده در چنين شرايطي معمولا اعضاي ستاد سراغ رقيب مي‌روند نه رفيق.

باهنر تصریح کرد: نامه‌اي كه به رهبري در مورد احتمال پيروزي مهندس موسوي نوشتم اولا محرمانه بود ثانيا طبيعي بود چون احتمال ضعيف بود و محتمل قوي و  بايد از كساني كه چنين نامه‌هايي مي‌نويسند تقدير و تشكر هم شود.

باهنر در پاسخ به سوالي كه در مورد حمايت بعضي از مديران دولتي از لنكراني اظهار داشت:  اگر چنين است افشاگري شود خوب است.

وی در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه در جامعه امنیت لازم وجود دارد، اگر وجود دارد چرا در برگزاري كنفرانس عدم تعهد همه دانشگاه‌ها، مدارس و به عبارتي همه فعاليت‌هاي شهري را چند روز تعطيل كردند؟ گفت:  ما به پشتوانه نيروهاي مسلح قدرتمند توان حفظ امنيت را همواره داشته و داريم قبول ندارم براي برگزاري چنين كنفرانس‌هايي مديريت شهري را تعطيل كنيم با تعطيلي دانشگاه‌ها در آستانه انتخابات هم به شدت مخالفم اين رفتار با هيچ منطقي هم‌خواني ندارد و باعث جلوگيري از نشاط سياسي در دانشگاه‌ها مي‌شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تصریح کرد: اگر سياست‌هاي همين دولت ادامه يابد به نقطه خطرناك و غيرقابل برگشت مي‌رسيم دولت ايران را بسيار گران اداره مي‌كند.

گفتنی است که باهنر در سفر يك روزه خود به گلستان در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران محلي و منطقه‌اي مواضع انتخاباتی خودرا تشریح کرد.

شایان ذکر است که این کاندیدای احتمالی انتخاباتی آتی بعد از استان گلستان به تبریز سفر خواهد کرد.

انتهای پیام/
مطالب مرتبط :

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد