حجت الاسلام زارعی :

شورای نگهبان راه را بر بازیگران فتنه ۸۸ ببندد/ فرد دغدغه آفرین صلاحیت رئیس جمهوری ندارد

کد خبر: 6230|12:49 - 1392/02/10
نسخه چاپی
شورای نگهبان راه را بر بازیگران فتنه ۸۸ ببندد/ فرد دغدغه آفرین صلاحیت رئیس جمهوری ندارد
پایگاه خبری امروله: امام جمعه صحنه گفت: امام جمعه شهرستان صحنه گفت: رئیس جمهور نباید دغدغه فکری مردم را تشدید کند بلکه باید سنگ صبور مردم باشد و اگرحادثه ای درمملکت به وجود آمد باید خویشتن دار عمل کند نه اینکه تشنج ها را به عرصه عمومی مردم بکشاند. افرادی که اینگونه رفتارمیکنند قطعا صلاحیت رئیس جمهوری را نخواهند داشت.
حجت الاسلام احمد زارعی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت اولین کار دولت انتخابی آینده باید در راستای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشد تا مردم دیگر هیچ دغدغه خاطری نداشته باشند.

 حجت الاسلام زارعی اظهار کرد: هم اکنون وضعیت ایران در جهان دارای شرایط ویژه ای از نظر سیاسی ، اقتصادی و … است و به گفته مقام معظم رهبری  ایران در این شرایط حساس نیازمند رئیس جمهوری است که توان مقابله با قدرت های مخالف نظام را داشته و از تهدیدات پوشالی دشمن هراسی نداشته باشد.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات آبروی نظام است بیان کرد: انسان برای حفظ آبروی خودش هر هزینه ای را متحمل می شودو این هزینه ممکن است مالی و حتی جانی باشد بنابراین وظیفه مردم  درانتخابات این است که آنرا هر چه باشکوه تربرگزار کنند و با هر رآی خود مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند به طوریه که دشمنان از خسته کردن ملت شریف ایران با اجرای تحمیل های گوناگون نا امید شوند.

امام جمعه صحنه در مورد جریان های سیاسی داخل کشور عنوان کرد: مردم در انتخاب نامزدها باید خیلی دقت کنند و افراد مارک دارسیاسی را خوب شناسایی کنند که خدای نکرده مبادا وارد بازی سیاست شوند. چون فتنه گران سال ۸۸ جایگاه ولایت فقیه را نشانه رفته بودند و کسانی که میگویند اگر ما را بازی ندهید بازی را بهم میریزیم اینها افراد خطر ناکی هستندو همین امر بصیرت بیشتر مردم را طلب میکند که فردی انتخاب شود که ولایت پذیری خود را ثابت کرده باشد.

زارعی  درمورد سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری گفت: رهبر انقلاب فرمودند رئیس جمهور نباید برای مردم جنجال برانگیز باشد. نباید دغدغه فکری مردم را بهم بریزد بلکه باید سنگ صبور مردم باشد و اگرحادثه ای درمملکت به وجود امد باید خویشتن دار عمل کند نه اینکه تشنج ها را به عرصه عمومی بکشاند. افرادی که اینگونه رفتارمیکنند قطعا صلاحیت رئیس جمهوری را نخواهند داشت و تقاضای مردم و من به عنوان یک طلبه ازشورای نگهبان این است که نگذراند ازفیلتر شورای نگهبان عبورکنند و وارد انتخابات شوند.

حجت الاسلام زارعی در ادامه بیان کرد شخصی که به دنبال موج آفرینی ، تشنج آفرینی است صلاحیت رئیس جمهوری را ندارد و راه او بسته است و  راه کسانی درانتخابات هموار است که مسیر خودشان را در سمت خدمت به خلق انتخاب کرده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد