باحضور بانوان

به مناسبت روز زن جشن میلاد کوثر در صحنه برگزار شد

کد خبر: 6426|23:42 - 1392/02/10
نسخه چاپی
به مناسبت روز زن جشن میلاد کوثر در صحنه برگزار شد
پایگاه خبری امروله : به مناسبت گرامی داشت روز زن جشن بزرگی در مجتمع امام حسن مجتبی(ع) با حضور جمع کثیری از بانوان شهرصحنه برگزار شد.
به گزارش خبرنگار امروله:  در سالروز تولد حضرت فاطمه الزهرا(س) ،  تولد رهبرکبیر انقلاب امام خمینی(ره)  و روز زن جشن بزرگی در مجتمع امام حسن مجتبی (ع) با حضور کثیری از بانوان صحنه ای برگراز شد . در این مراسم  امام جمعه صحنه ضمن بیان سخنانی از جایگاه معنوی حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: همه زن های مسلمان باید این بانوی بزرگ را الگوی رفتار و اعمال خود قرار دهند.
حجت الاسلام زارعی در روایتی ازپیامبر خطاب به سلمان گفت: هرکسی که فاطمه را دوست داشته باشد دربهشت همراه من است و هرکسی که بخواهد با او دشمنی کند با من دشمن است.
امام جمعه صحنه دراین مراسم عنوان کرد: خداوند متعال در قرآن می فرماید: ما برای هر پیغمبری دشمنانی از جنس انسان و شیطان قرار دادیم بنابراین این طور نیست که اگر ما پیروی صراط مستقیم باشیم تمام دنیا باید به نفع ما حرکت کند چه بسا خود پیامبران دشمنانی داشته اند که برای انها دچارمشکل کرده اند. انقلاب ما هم به عنوان ادامه دهنده راه الهی از ابتدا دارای دشمنانی بوده است و خواهد داشت و در مسر خود از گزند آنها  درامان نخواهند بود.
زارعی خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: یکی از مسائل چالش ساز کشور که باعث میشود دشمنان فعالیت خود را بیشتر انجام دهند بحث انتخابات است و مردم باید برای رجال سیاسی کشور در سطح بین الملل آبرو خریداری کنند و هرچه تعداد آرای مردم بیشترباشد جهانیان از ملت ایران بیشترحساب میبرند و دشمنان نا امید میشوند.
حجت الاسلام زارعی با تاکید بر حضور فتنه گران در انتخابات تاکید کرد: کسانی که روزی دشمن را امیدوار کردند و فتنه انگیزی کردند مردم باید مراقب باشند که آنها را وارد سیاست نکنند چون این افراد به چراغ سبز اروپایی ها به نظام پشت پا زدند و چنین افرادی نباید به عرصه قدرت برگردند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد