هشدار نصرالله به اسرائیل: حماقت نکنید؛

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 6432|23:51 - 1392/02/10
نسخه چاپی

دبیرکل حزب الله به رژیم صهیونیستی نسبت به هرگونه ماجراجویی در لبنان هشدار داد و گفت: دشمن اسرائیلی باید نسبت به هر گونه حماقتی در لبنان بپرهیزند، مقاومت بیدار است و اراده دفاع از لبنان و سرزمین و ملت خود را دارد.

 به گزارش فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امشب خود با اشاره به اتهام‌زنی های رژیم صهیونیستی به حزب‌الله لبنان تاکید کرد که برخی بر روی این اتهامات حساب کرده‌اند، اما این اشتباه است، ما امیدواریم گروه‌های سیاسی بویژه آنهایی که خود را در موضع خصمانه قرار داده‌اند، هر چیزی که از سوی اسرائیل می‌آید را از روی منطق مزایده نپذیرند. احیانا می‌بینیم که برخی از سیاستمداران در این زمینه عقل بچه‌ها را دارند، این شاخص نگران کننده ای برای منطقه است.

وی با اشاره به تلاش‌های آمریکایی، عربی و کشورهای حوزه خلیج فارس برای تسویه آرمان فلسطین و تحمیل شروط جدید برای فلسطینیها نسبت به این موضوع ابراز نگرانی کرد و گفت که عملا در این راستا شرایطی را قبل از هر تجاوز برای از بین بردن شجاعت و صلابت فلسطینی ها تحمیل می کنند، من از مقامات غزه می خواهم که متوجه این موضوع باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر کسانی در منطقه یا در لبنان تصور کنند که مقاومت اسلامی در این کشور به علت اتفاقات سوریه، عراق و منطقه و فشارهای وارده شده بر ایران در حالت ضعف و تردید قرار دارد، جدا اشتباه می کنند.دشمن اسرائیلی و نیز تمام کسانی که در کنار وی هستند، باید نسبت به هر گونه حماقتی در لبنان بپرهیزند، چرا که مقاومت با وجود تمام چیزهایی که از مشغولیت آن گفته می شود، بیدار است و اراده دفاع از لبنان و سرزمین و ملت خود را دارد.

وی در ادامه به موضوع سوریه اشاره کرده و گفت که در این زمینه مسایل متعددی مطرح است، همه تلاش هایی که برای ضربه زدن به موضع و دیدگاه ها و رفتار و اراده و هوشیاری ما در این زمینه صورت می گیرد، همگی شکست خورده و باز هم شکست خواهد خورد، این اولین بار نیست که ما با جنگی روانی مواجه هستیم.

نصرالله به شایعات در مورد تعداد شهدای مقاومت در سوریه و کاروان شهدا اشاره کرده و گفت که برخی رسانه‌ها مزایده علنی در مورد تعداد شهدا برگزار می‌کند، آنها همه چیزهایی که شبکه های العربیه و الجزیره اعلام می‌کنند را جمع می بندند و فکر می کنند که ما کمتر از هزار شهید در این راه نداده‌ایم.

این شخصیت برجسته لبنان در ادامه لبنانی ها را مخاطب قرار داده و گفت: من شما را قسم می دهم که بگویید آیا می‌توان هزار شهید را یا 500 شهید و یا حتی 100 شهید را از خانواده‌ها و اهالی روستاهای لبنان مخفی کرد؟ ما هرگز شهدای خود را مخفی نکرده‌ایم و آنها را تشییع کرده ایم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: هر برادری که از ما شهید شود، به خانواده‌اش خبر می‌دهیم و در روز بعد وی را تشییع می کنیم، کسانی که این ادعاها را مطرح می کنند، به دنبال جنگ روانی هستند و بدون آگاهی سخن می گویند.

نصرالله گفت که تحولات سوریه در دو سال گذشته این نتیجه را به انسان می دهد که هدف از این اتفاقات تنها خارج کردن سوریه از محور مقاومت نیست، این تنها بخشی از درگیری های عربی اسرائیلی است. بلکه می‌توان گفت کههدف تمام کسانی که در ورای این حملات قرار دارند، تخریب دولت، ملت و ارتش سوریه است تا این کشور دیگر قوی نباشد و به دولتی ناتوان تبدیل

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد