لزوم ارائه طرح "اشتغال جوانان" توسط مسئولان / لازم الاجرا شدن قانون حمايت از خانواده

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 6578|15:12 - 1392/02/11
نسخه چاپی
 به گزارشحوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "سید مرتضی بختیاری" پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان شفت خدمت به خلق را از بزرگ‌ترین عبادت خواند و اظهار داشت: همه ما باید بدانیم که هیچ شرطی برای خدمتگزاری به مردم نداریم.
 
وی افزود: جایگاه رهبری متصل به ولایت‌الله است و تا ولایت‌الله نباشد احکام نورانی اسلام پیاده نمی‌شود.
 
وزیر دادگستری با بیان اینکه شاهد برپايي انقلاب در کشورهای مختلف به نام اسلام انقلاب بوديم تصریح کرد: این انقلاب‌ها متصل به ولایت نیستند و همه ما باید نعمت ولایت را قدردانی کنیم.
 
وی به نرخ 25 درصدی بیکاری در شفت اشاره کرد و گفت: مسئولان باید در راستای اشتغال جوانان طرح‌های مورد نظر را ارائه دهند تا به صورت اضطراری به تصویب هیئت دولت برسانیم.
 
بختیاری درباره اجرای مصوبات هیئت دولت در گیلان اذعان کرد: 100 درصد مصوبات دور نخست و 88 درصد مصوبات دور دوم و 49 درصد مصوبات دور سوم در گیلان اجرا شده است.
 
وی با اشاره به اجرای قانون حمایت از خانواده، خاطرنشان کرد: قانون حمایت از خانواده از هفتم اردیبهشت ماه سال جاري لازم‌اجرا شده است.
 
وزیر دادگستری درباره پرداخت یارانه به سرپرست خانواده‌های معتاد، یادآور شد: در این زمینه به‌زودی تصمیم‌گیری می‌شود.
 
بختیاری افزود: مردم ما طبق فرموده امام راحل از مردم صدر اسلام بهتر و جلوتر هستند و با وجود تمام تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی با بصیرت و بینش در صحنه قرار دارند و از اصل نظام حمایت می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه استکبار جهانی شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران به کار برده است، متذکر شد: هدف دشمن این است که مردم را از اصل نظام جدا کند اما مردم با بصیرت به خوبی نقشه دشمنان را شناسایی کرده و با پشتیبانی، حضور و دلدادگی به مقام ولایت از آرمان‌های نظام اسلامی دفاع می‌کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد