باید با برنامه ریزی درست به سوی تمدن اسلامی حرکت کنیم / ملت ها خواهان ورود اسلام در حکومت داری هستند

کد خبر: 6583|15:23 - 1392/02/11
نسخه چاپی
باید با برنامه ریزی درست به سوی تمدن اسلامی حرکت کنیم / ملت ها خواهان ورود اسلام در حکومت داری هستند
کاندیدای احتمالی یازدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه باید با برنامه‌ریزی درست به سوی تمدن اسلامی حرکت کنیم، گفت: ملت‌ها با تجربه و وجدان بیدار خواستار جدی گرفتن اسلام در زندگی اجتماعی و حکومت دینی هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری فارساز بابل، غلامعلی حداد عادل پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بابل در سالن شهید شجاعیان این دانشگاه اظهار داشت: دشمنان در یک سال اخیر با اعمال فشارهای شدید اقتصادی در تلاش هستند تا آشفتگی و بحران سیاسی در ایران را تکمیل کنند که محال است به این خواسته خود برسند.

عضو ائتلاف پیشرفت در انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بر این اساس مقام معظم رهبری سال جاری را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند و انتظار این است تا ملت ایران در عرصه انتخابات حماسه عظیمی خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مظهر بارز حماسه سیاسی است، افزود: مردم با حضور گسترده در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح بار دیگر استقلال و حاکمیت جمهوری اسلامی را به استکبار جهانی اثبات می‌کنند.

حدادعادل تصریح کرد: از جمله دستاوردهای انقلاب که مرتبط با استقلال و مردم سالاری دینی است انتقال نرم قدرت است و اینکه در کشور به برکت انقلاب و با سازوکارهای انتخاباتی، یکی می‌آید و دیگری می‌رود که این امر به ثبات و هم افزایی نیروها کمک می کند.

عضو ائتلاف پیشرفت در انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اخلاق بدون پشتوانه خدا اخلاق نیست و هیچ چیز برای اثبات حکومت دینی و اسلامی بهتر از استناد به وضع دنیای امروز نیست، بیان داشت: تا 100 سال گذشته روشنفکران ما به دنیای غرب با یک چشم امید نگاه می‌کردند و تا آنجا پیش رفتند که راه نجات ایران و ایرانی را فرنگی شدن مردم این کشور می‌دانستند.

وی اضافه کرد: اما امروز تمدن غرب امتحان خود را در کل جهان و عالم اسلام پس داده و ملت‌ها با تجربه و وجدان بیدار خواستار جدی گرفتن اسلام در زندگی اجتماعی و حکومت دینی هستند.

وی تصریح کرد: ما باید با برنامه‌ریزی درست به سوی تمدن اسلامی حرکت کنیم و با دعوت از همه مسلمانان این امر را به عنوان فرهنگ جهانی در بیاوریم.

حداد عادل خواستار حضور جدی مردم در صحنه انتخابات شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد