فشارهای اقتصادی حرکت ملت ایران را متوقف نمی کند

کد خبر: 6584|15:24 - 1392/02/11
نسخه چاپی
فشارهای اقتصادی حرکت ملت ایران را متوقف نمی کند
رئیس جمهور گفت: امروز استکبار برای توقف حرکت ملت ایران فشارهای اقتصادی وارد می‌کنند و عده‌ای نیز در داخل با آنها همراهی کرده و خیال می‌کنند با این تحرکات و آسیب‌زدن به بازار می‌توانند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرند.

به گزارشخبرگزاری فارساز رشت، محمود احمدی‌نژاد در جمع مردم استان در ورزشگاه شهید عضدی رشت با اشاره به مسایل منطقه‌ای، اظهار کرد: مستکبران و استعمارگران 400 سال دنیا را غارت کردند و امروز نیز غارت می‌کنند، اما در مسیر سلطه‌گری دچار مشکل و بن‌بست شدند.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که به ملت وارد کردند به خودشان برگشت و امروز دچار مشکلات سیاسی و اقتصادی هستند، ادامه داد: مستکبران می‌خواهند منطقه ما را ناامن کنند و در بین ملت‌هایی که دچار پیشرفت هستند، جنگ و درگیری‌های قومی و مذهبی ایجاد کنند.

رئیس جمهور افزود: آنها به دست انسان‌های خودخواه می‌خواهند کاری کنند که دنیا دوباره خراب شده و برای بازسازی نیازمند آنها شوند.

وی با بیان اینکه آنها در شرق آسیا می‌خواهند جنگ درست کنند که جلوی پیشرفت کشورها را بگیرند و ثروت آنها را غارت کنند، اذعان کرد: آنها می‌خواهند با پول نفت و اسلحه‌های آن‌چنانی مردم‌کشی و مسلمان‌کشی راه بیندازند و ما را تضعیف کنند تا دوباره مسلط شوند و مشکلات خودشان را حل کنند.

احمدی‌نژاد خطاب به مستکبران گفت: دست بردارید این همه توطئه کردید به کجا رسیدید و پرونده‌هایتان سیاه شده است، ملت ایران بیدار و هوشیار ایستاده و هوشمندانه توطئه‌ها را خنثی می‌کنند، برگردید و به عدالت و صلح تن دهید و اگر نپذیرید دست قدرت ملت‌ها شما را از منطقه ریشه‌کن خواهد کرد.

وی به برپایی جشن نوروز اشاره کرد و یادآور شد: نوروز آغاز بهار زیباست که کشورها رای دادند تا جشن نوروز جهانی است و همه ملت‌ها جشن بگیرند و 42 کشور روز اول فروردین را تعطیل اعلام کردند که هر سال به آن اضافه می‌شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه کشورهای مختلف سنت نوروز را پاک و آسمانی می‌پذیرند، اذعان کرد: ما باید پرچم توحید و عدالت را در جهان برافراشته نگه داریم، فشارها به خاطر پیشرفت و پرچمداری ماست.

وی بهانه هسته‌ای را بزرگ‌ترین دروغ استکبار جهانی دانست و متذکر شد: امروز آنها به بهانه هسته‌ای، فشارهای اقتصادی برای توقف حرکت ملت ایران وارد می‌کنند و عده‌ای نیز در داخل با آنها همراهی کرده و خیال می‌کنند با این تحرکات و آسیب زدن به بازار می‌توانند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: آنها برای اینکه فقیر و محروم نیستیم و ماهواره می‌فرستیم، ناراحت هستند و اینکه می‌بینند روزانه ده‌ها پروژه در کشور افتتاح می‌شود و دستاوردهای تحقیقاتی حاصل می‌شود، ناراحت هستند و بهانه‌سازی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز با فشارهای هسته‌ای می‌خواهند ملت ما را متوقف کنند، افزود: آنها خیال کردند با این تحرکات می‌توانند جلوی حرکت ملت ایران را بگیرند و نصیحت می‌کنم که دیگر بس است، این یک ملت است و قبل از شما ده‌ها قوم اراده کردند جلوی ملت ایران را بگیرند و از بین ببرند و بداخلاقی کردند، اما ملت ایران باقی ماند و دشمنان و بدخواهان در تاریخ دفن شدند.

رئیس جمهور ادامه داد: دست بردارید و در کنار ملت ایران قرار بگیرید، ملت ایران با مشکلات متوقف نمی‌شود و زمستان کارشکنی‌ها خواهد رفت و روسیاهی برای بدخواهان باقی می‌ماند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد