حجت الاسلام زارعی:

بیت المال مسلمین برعلیه آنها و مقدساتشان هزینه می شود

کد خبر: 8456|19:56 - 1392/02/17
نسخه چاپی
بیت المال مسلمین برعلیه آنها و مقدساتشان هزینه می شود
پایگاه خبری امروله: امام جمعه صحنه ضمن محکوم کردن نبش قبر صحابه پیامبر(ص) گفت: نبش قبر صحابه پیامبر یک جنون فکری از سوی وهابیون است .
درگفتگوی اختصاصی امروله با حجت الاسلام زارعی وی اظهار کرد: خداروشکر می کنیم که روزبه روز ماهیت وهابیون برای جهانیان روشن ترمی شود. آنها به دنبال ضربه زدن به مسلمانان و بی احترامی به مقدساتشان می باشندکه منشاء بیشتر این اعمال از سوی غرب و ملک عبداله خائن است که متاسفانه بیت المال مسلمین درترویج چنین افکارپلیدی صرف می گردد بصورتی که امروز درسوریه هر تروریست ماهیانه 1200 دلار حقوق میگ یرد که ده برابر این مبلغ صرف مکان ، آموزش ، وسایل و تسلیحات و ... میگردد و یک رقم میلیاری توسط کشور صعودی پرداخت می شود.
امام جمعه صحنه با بیان اینکه دروهابیت احترام به بزرگان شرک محسوب میشود بیان کرد: تهمت های زیادی ازسوی وهابیت به مسلمانان در مورد احترام به بزرگان زده اند و انان بر این باور هستند که احترام گذاشتن و حاجت خواستن از بزرگان و اولیاء دین هیچ ریشه ای ندارد.
وی در ادامه گفت: ما به این دلیل که اولیاء دین ازبزرگان ما هستند و در پیش خداوند آبرو دارند به آنها احترام میگذاریم و اولیاء را واسطه بین خود و خدا قرار می دهیم . خداوند درقرآن کریم درداستان حضرت یعقوب(ع) می فرماید : فرزندان یعقوب بعد از اینکه خطا انجام دادند به پدرشان گفتند که برای ما از درگاه خداوند تقاضای استغفار کن و حضرت یعقوب فرمود من درشرایط مناسب و وقت خودش که به روایتی قبل از طلوع خورشید بوده است برای آنها دعا می کنم . بنابراین درخواست دعا از دیگران نه تنها اشکال ندارد بلکه خود قرآن هم آن را امضاء کرده است
زارعی توهین به قبر 1400 ساله مطهر صحابه پیامبر را که فقط بخاطر دوستی با اهل بیت به شهادت رسیده است را نهایت خیانت و بی ارزشی فکر وهابی ها دانست و گفت: امید واریم که خدای متعال مکر و حیله وهابیون را به خود غرب بازگرداند همانطور که درگذشته امنیت آمریکا توسط وهابیون سلب شده بود

حجت الاسلام زارعی با توجه به اینکه مرده و زنده اولیاء دین یکی است تاکید کرد:خداوند درقرآن می فرماید هرکسی که در راه خداشهید می شود را مرده ندانید بلکه آنها زنده هستند . هنگامی که قرآن شهیدان را زنده میداند بنابراین اولیاء دین که مکتب شهادت را ایجاد کرده اند نسبت به خود شهداء از مقام بالاتری برخوردار می باشند.