اختصاصی امروله:

تبلیغاتی که چهره شهر را زشت جلوه می دهد

کد خبر: 8813|22:15 - 1392/02/18
نسخه چاپی
تبلیغاتی که چهره شهر را زشت جلوه می دهد
پایگاه خبری امروله: ديوارنويسي‌هاي تبليغاتي مشاغل و آگهي‌هايي كه به صورت برچسب روي در و ديوارهاي شهر جا خوش كرده‌اند، وصله‌هاي ناجوري هستند كه به در و ديوارهاي شهرمان وصل شده و حجم وسيعي از آلودگي‌هاي بصري را براي اين شهرستان به ارمغان آورده‌اند.
به گزارش امروله : آرایش گری، لوله بازکني ، تاکسي سرويس شبانه روزي و ... برچسب ها و ديوار نوشته هاي تبليغاتي است که در سياهي شب از ديوار تا درهاي منازل را مي پوشاند و در روشنايي روز، آه از نهاد صاحب خانه ها و شهروندان بر مي آورد.

مرادی یکی از شهروندان در این باره می گوید : بی توجهی مسئولان به دیوار نویسی، به معضلی تبدیل شده است که شهروندان مجبور به تحمل آن هستند. وی معتقد است که برای حفظ زیبایی شهر باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درستی انجام شود تا شهروندان نیز بدانند که اعتراض خود را چگونه و از طریق چه مرجعی مطرح و پیگیری کنند.

متاسفانه تبلیغات روی دیوارها و اموال ادارات دولتی در شهرستان صحنه  از حالت طبیعی خارج شده و در مرکز شهرها کمتر محلی را می توان یافت که روی آن چند آگهی دیده نشود. این مساله به قدری بغرنج شده است که تبلیغ کنندگان  از دیگر شهرها اقدام به تبلیغ در روی دیوارهای شهر می کنند و هیچ گونه نظارت و کنترلی بر آنان صورت نمی گیرد. به راستی علت این امر چیست؟ بی شک بهترین روش برای یافتن علت این امر، صحبت با فروشندگان و مراکزی است که اقدام به تبلیغ بر روی دیوارها نموده اند.