تماس مدافع عصباني استقلال با مهدي رحمتي؛ قرباني تو شدم!

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 9113|22:38 - 1392/02/19
نسخه چاپی

جام ورزشي؛ سيدمهدي رحمتي در بخشي از صحبت‌هاي خود در برنامه 90 به اين موضوع اشاره داشت که اختلاف او با نکونام زياد جدي نبوده ولي در اين ميان، عده اي شيطنت کرده‌اند و براي دو طرف دعوا حرف مي‌بردند تا اين اختلاف شديدتر شود.


پس از اين صحبت‌ها فردوسي‌پور بلافاصله از اميرحسين صادقي نام برد که دروازه‌بان استقلال با سکوت خود ثابت کرد حدس مجري برنامه 90 درست است. اما پس از خروج رحمتي از استوديو بلافاصله موبايل او زنگ مي‌خورد.


اميرحسين صادقي به همبازي خود زنگ مي‌زند و از اينکه حرف و حديث‌ها را تاييد کرده است گلايه‌مند مي‌شود. مدافع استقلال اعتقاد داشت که نبايد حالا که با نکونام آشتي کرده، شرايط به شکلي شود که همگان او را مقصر به وجود آمدن مشکلات ميان نکونام و رحمتي بدانند و اين تصور ايجاد شود که اگر زيرآب‌زني او نبود، رحمتي و نکونام همچنان مثل دو برادر با يکديگر رفتار مي‌کردند!


در اين ميان رحمتي که نمي‌خواست اين تصور براي صادقي ايجاد شود که او متهم اصلي حواشي شناخته شده، از هم تيمي خود خواست قضاوت سريع نداشته باشد و بعدا در اين خصوص با يکديگر حرف خواهند زد.


در اين هنگام مدافع استقلال که حسابي برافروخته بود به دروازه‌بان تيم گفت که نمي‌خواهد قرباني آشتي آنها شود و با جلسه رودررو موافق است به شرطي که در اين نشست نکونام هم حضور داشته باشد تا مشخص شود چه حرف‌هايي رد و بدل شده. صادقي از رحمتي توقع داشت که پاي او را به اين ماجرا باز نکند و حالا که اختلافات رفع شده، ديگر مسئله اي به وجود نيايد.
روزنامه نود