حجت‌الاسلام‌زارعی:

وهابی ها و سلفی ها به دنبال ایجاد جنگ مذهبی هستند

کد خبر: 9292|16:08 - 1392/02/20
نسخه چاپی
وهابی ها و سلفی ها به دنبال ایجاد جنگ مذهبی هستند
پایگاه خبری امروله: امام جمعه صحنه گفت: ماهیت وهابیون و سلفی ها برای دو مذهب شیعه و سنی کاملا روشن است و آنها در تلاش هستند تا جنگ مذهبی را به‌وجود بیاورند.
پایگاه خبری امروله به نقل از مرصاد: حجت الاسلام احمد زارعی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان صحنه اظهار داشت: بی حرمتی به قبر مطهر “حجربن عدی” و کشتن زنان و کودکان بی گناه سنی نشین روستای بایناس به این دلیل است که جنگ سوریه طرف سومی هم دارد؛ سربازان اسرائیلی عرب زبان که به چند زبان عربی صحبت می کنند و دربین مردم سوری هستند و شناخت آنان سخت است.

امام جمعه صحنه یکی از اهداف این تنش ها را شعله ور کردن جنگ مذهبی عنوان کرد و گفت: ماهیت وهابیون و سلفی ها برای دو مذهب شیعه و سنی کاملا روشن است و آنها در تلاش هستند تا جنگ مذهبی را به‌وجود بیاورند.

وی با اشاره به ائتلاف عربی اسرائیلی تاکید کرد: این دو که درحال خونریزی در سوریه هستند تلاش کردند تا آمریکا را تحریک کنند که علیه سوریه اقدام نظامی صورت گیرد ولی موفق نشدند به صورتی که خود اوباما گفته است ما حاضر به دخالت نظامی درسوریه نیستیم.

زارعی با اشاره به ویژگی های والای “حجربن عدی” تاکید کرد: وی در جنگ های نهروان، صفین و جمل دوش به دوش امام علی (ع) شمشیر زد و آنقدر این شخصیت برای امیر المومنین(ع) برتری داشت که درحق او دعا کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد