وبلاگآسمان مال من است

به بلوغ رسیدن گفتمان انقلاب در سال92

کد خبر: 9384|23:24 - 1392/02/20
نسخه چاپی
به بلوغ رسیدن گفتمان انقلاب در سال92
 
واما در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران ودر گفتمان جمهوری  اسلامی با توجه به دال مرکزی (اساس کلی همه ی سیاست های کشور اسلام است)و اصل مترقی ولایت فقیه که  همه ی رویکردهای عملیاتی گشور را طرح بندی میکندئ باید در انتخابات بر فرد اصلح متمایل به جناح وگرایش وفردی باشیم که نزدیکتر به این نقطه ی مرکزی باشد،یعنی سوابق شخص در طول دورانهای مختلف نمود این جهت گیری های اساسی است.

همچنین در پاسخ به این سوال که راجع به افراد وجناح ها چه نظری دارید باید عرض کنم :متاسفانه در کشور ما جناح های سیاسی  به تفکرات پایدار تبدیل نشده است وافکار جای افراد را در سطح گزینشی نخبگان سیلسی نگرفته اند و تفکرات بسیار زود گذر هستند.ولی نباید فراموش کرد که ما در این میان و نهادی تحت عنوان ولایت فقیه رابا قدرت اجرایی ونظارتی فوق العاده داریم واین شرایط باعث می شود که در انتخاب خود رویکردی رابپذیریم که کمترین جهت گیری را با ولایت فقیه داشته باشد.

باتوجه به روشنگری های فراوان  رهبری بعد از انتخابات 88وپس ازبه وجود آمدن آن فتنه داشتند برای انتخاب  فرد اصلح مردم کمی به این بیانات دقت کنند به راحتی شخص اصلح را تشخیص خواهند داد.

در پایان باید بگویم که ظهور و فروکش کردن جریان های مختلف در کشور ما  در ذهن مردم شرایطی را به وجود آورده که آنها را متقاعد کرده است به کاملترین وبا تجربه ترین فرد رای دهند.

در انتخابات سال 92 گفتمان انقلاب اسلامی را در نزدیکترین حالت به دال مرکزی که اسلام است خواهیم دید وتفکری در کشور حاکم خواهد شد که در دو بعد سیاسی واقتصادی تعادل را شاهد باشیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد