به گزارشامروله،
دکتر احمد جنیدی رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: مطابق با نتایج مطالعات موجود حداکثر زمان بقای کرونا ویروس در آب خام تصفیه نشده حداکثر 2 روز می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه این ویروس در برابر مواد گندزدا حساس است، بنابراین، فرایندهای معمول در تصفیه خانه های آب آشامیدنی و گندزدایی آن که توسط ترکیبات کلر انجام می شود، به راحتی قادر به حذف این ویروس از آب شرب می باشد. بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی تاکید کرد: بررسی های انجام شده نیز نشان می دهد که تا کنون کرونا ویروس در هیچ یک از سامانه های آب آشامیدنی شناسایی نشده است. رییس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در ادامه به هموطنان توصیه کرد: در صورت عدم دسترسی به منابع مطمئن آب شرب، با استفاده از روش های سالم سازی آب آشامیدنی از جمله جوشاندن (به مدت 3 دقیقه از زمان جوش) یا افزودن محلول کلر ذخیره 1 درصد به میزان 3 الی 7 قطره به یک لیتر آب، آن را سالم سازی کنید.آخرین مطالب
- ■ایران از موضع اقتدار مذاکره میکند؛ آمریکا قابل اعتماد نیست
- ■صد و سیزدهمین شب میدان داری مردم شهرستان صحنه همزمان با هفتمین شب عزاداری محرم
- ■صد و دهمین موج حضور مردم عزادار شهرستان صحنه در میدان
- ■ریشههای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حادثه کربلا
- ■بازدید میدانی معاون گردشگری کرمانشاه از پروژههای اولویتدار شهرستان صحنه/ گامی استراتژیک برای توسعه زیرساختهای گردشگری
- ■ثبات نسبی قیمتها در بازار طلا ادامه دارد
- ■بهره برداری اولین زمین استاندارد چمن مصنوعی پارک کودک شهرک امام رضا (ع)
- ■صد و دوازدهمین شب تجمعات مردمی در میدان مطهری شهرستان صحنه همزمان با عزاداری شب ششم محرم
- ■اجتماع صد و یازدهم مردمی و آیین عزاداری محرم در شهرستان صحنه
- ■نماز جمعه صحنه

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد