به گزارشامروله، تورج شیرزادیان در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: در حال حاضر تمام ملزومات مورد نیاز مربوط به کرونا نظیر ماسک سه لایه،n۹۵، لباس و شیلد در داخل استان تامین میشود.
وی افزود: در گذشته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سهمیه ای برای دانشگاه علوم پزشکی تعیین شده بود و از طریق شرکتهای معین خرید انجام می شد.
شیرزادیان تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و همکاری سازمان صمت و استانداری تولید کنندگان استانی محصولات مورد نیاز درمان کرونا در بیمارستانها را تامین می کنند.
وی عنوان کرد: به طور متوسط علاوه بر توزیع لباس حفاظت فردی و شیلد، روزانه بین ۳۵ تا ۴۰ هزار عدد ماسک سه لایه و بین ۴ تا ۵ هزار ماسک n۹۵ در مراکز دانشگاهی توزیع می شود.
مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: همچنین هماهنگی های لازم با بیمارستان های غیر دانشگاهی انجام شده تا از شرکتهای مجاز ملزومات مصرفی خود را خریداری کنند.
شیرزادیان بیان کرد: سه دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان های امام رضا،فارابی و پاوه نصب خواهد شد.
وی افزود: دستگاه های اکسیژن ساز در شهرستانهای سرپل ذهاب و هرسین نصب شده و در اسلام آبادغرب به زودی وارد مدار می شود.
شیرزادیان گفت: ۷۰۰ عدد سیلندر ۴۰ و ۵۰ لیتری اکسیژن طی یک ماه اخیر خریداری شده است.
وی از افزوده شدن ۱۲ تخت آی سی یو در بیمارستان فارابی و یکصد تخت بستری در بیمارستان امام رضا خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۲۱ تخت آی سی یو در بیمارستان گلستان راه اندازی خواهد شد.
شیرزادیان گفت: علاوه بر بروز رسانی مداوم تجهیزات بیمارستانی، ۱۶ تخت دیگر به جمع تختهای آی سی یو استان اضافه خواهد شد.
وی افزود: ۶ تخت برای بیمارستانهای نقاط غربی استان نظیر سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین و ده تخت برای مراکز بیمارستانی کرمانشاه در نظر گرفته شده است.
شیرزادیان خاطرنشان کرد: همچنین چهار تخت ویژه به ظرفیت بیمارستان سنقر اضافه خواهد شد.
وی افزود: چهار مخزن اکسیژن مایع که از خواص آن خلوص بالا برای درمان بیماران مبتلا به کرونا است، به ظرفیت بیمارستانهای امام رضا(ع) و فارابی و دو بیمارستان در شهرستانهای استان اختصاص خواهد یافت.
یک مسئول در دانشگاه علوم پزشکی به مرصاد خبر داد:
افزایش ظرفیت آی سی یو بیمارستانهای استان کرمانشاه جهت مقابله با کرونا
مرصاد نیوز: مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از افزایش ظرفیت تخت آی سی یو بیمارستانهای استان کرمانشاه جهت مقابله با کرونا خبر داد.
آخرین مطالب
- ■صد و سیزدهمین شب میدان داری مردم شهرستان صحنه همزمان با هفتمین شب عزاداری محرم
- ■صد و دهمین موج حضور مردم عزادار شهرستان صحنه در میدان
- ■ریشههای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حادثه کربلا
- ■بازدید میدانی معاون گردشگری کرمانشاه از پروژههای اولویتدار شهرستان صحنه/ گامی استراتژیک برای توسعه زیرساختهای گردشگری
- ■ثبات نسبی قیمتها در بازار طلا ادامه دارد
- ■بهره برداری اولین زمین استاندارد چمن مصنوعی پارک کودک شهرک امام رضا (ع)
- ■صد و دوازدهمین شب تجمعات مردمی در میدان مطهری شهرستان صحنه همزمان با عزاداری شب ششم محرم
- ■اجتماع صد و یازدهم مردمی و آیین عزاداری محرم در شهرستان صحنه
- ■نماز جمعه صحنه
- ■برگزاری اولین سالگرد شهید سید مجید نجفی از شهدای جنگ ۱۲ روزه
پربیننده ترین ها
- ■ریشههای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حادثه کربلا
- ■صد و دهمین موج حضور مردم عزادار شهرستان صحنه در میدان
- ■بهره برداری اولین زمین استاندارد چمن مصنوعی پارک کودک شهرک امام رضا (ع)
- ■مراسم شیرخوارگان حسینی در صحنه
- ■نماز جمعه صحنه
- ■صد و دوازدهمین شب تجمعات مردمی در میدان مطهری شهرستان صحنه همزمان با عزاداری شب ششم محرم
- ■ثبات نسبی قیمتها در بازار طلا ادامه دارد
- ■برگزاری اولین سالگرد شهید سید مجید نجفی از شهدای جنگ ۱۲ روزه
- ■اجتماع صد و یازدهم مردمی و آیین عزاداری محرم در شهرستان صحنه
- ■بازدید میدانی معاون گردشگری کرمانشاه از پروژههای اولویتدار شهرستان صحنه/ گامی استراتژیک برای توسعه زیرساختهای گردشگری

نظر شما
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد