معرفی وینگادا و پنالتی زدن کی روش

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16442|09:34 - 1392/03/09
نسخه چاپی
به گزارشافکارنیوز، ملی پوشان فوتبال ایران که صبح چهارشنبه استراحت کرده بودند، چهارمین جلسه تمرین آماده‌سازی خود را از ساعت ۱۹ چهارشنبه در ورزشگاه ایرانیان دبی برگزار کردند.

در این تمرین نلو وینگادا برای نخستین مرتبه در محل برگزاری برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی حضور یافت و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران طی سخنانی به وینگادا خوشامد گفت و وی را به بازیکنان تیم ملی معرفی کرد. پس از معرفی کی‌روش، وینگادا لحظاتی برای بازیکنان صحبت کرد و از حضور در کنار ایشان ابراز خرسندی کرد.

رضا قوچان‌نژاد هم که شب سه‌شنبه به دبی آمده بود، در این تمرین که به مدت یک ساعت و سی دقیقه به طول انجامید، حضور یافت. پیش از آغاز تمرین کارلوس کی‌روش چند ضربه پنالتی به خلعتبری در دروازه کوچک زد.

نفرات حاضر در این تمرین ابتدا بدن‌های‌شان را زیر نظر امید نمازی و میکو کوجالا گرم کردند. پس از آن ملی پوشان به مدت ۱۰ دقیقه تنیس فوتبال بازی کردند. در بخش سوم تمرین بازیکنان به صورت تخصصی و در گروه‌های متفاوت به فوتبال با دروازه و زمین کوچک پرداختند و پس از سرد کردن به اتاق‌های خود رفتند. دروازه‌بان‌ها مانند روز سه‌شنبه به صورت تخصصی با گاسپار و با دستگاه توپ انداز اتوماتیک تمرین کردند.

در تمام طول مدت تمرین، سیموئز در کنار وینگادا بود و ضمن پاسخ به سوالات وی، تمامی اطلاعات مورد نیاز وی را در اختیارش قرارداد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد