Galaxy Note III به چیپست Snapdragon 800 مجهز خواهد شد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16451|09:44 - 1392/03/09
نسخه چاپی

 

کمپانیسامسونگکه توانست محبوبیت فراوانی را در میان کاربران بافروشGalaxy Note II بدست آورد، نسخه جدیدی از این فبلت را آماده ورود به بازار کرده است.

کمپانیسامسونگکه توانست محبوبیت فراوانی را در میان کاربران بافروشGalaxy Note II بدست آورد، نسخه جدیدی از این فبلت را آماده ورود به بازار کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل ازسخت افزار، طی آخرین گزارشات ارائه شده از سوی این غول کره ای، Galaxy Note III به چیپست قدرتمند Snapdragon 800 ساخت شرکت موفق کوالکوم تجهیز خواهد شد تا در بحث پردازشی سر آمد دیگر محصولات بازار قرار گیرد.

Samsung_Galaxy_Note_III

البته شایعاتی وجود دارد مبنی بر آنکه این چیپست هنوز مورد تأیید مسئولانسامسونگقرار نگرفته و ممکن است پای چیپست Exynos 5450 در میان باشد.

از آنجائیکهسامسونگدر اکثر تولیدات هوشمند خود مانندگوشیهای هوشمند،تبلتها و فبلت ها از چیپ Exunos استفاده کرده است، احتمال جایگزینی Snapdragon 800 با Exynos 5450 فراوان خواهد بود. چیپست جدید کوالکوم بر پایه معماری big.LITTLE کمپانی ARM طرحی شده که بر اساس آن چهار هسته پردازشی که در فرکانس بالاتر فعالیت می کنند، در امور محاسباتی سنگین و فشرده و چهار هسته پردازشی دیگر با فرکانس کاری پائین تر در زمان آماده به کار و پردازش های سبک وارد عمل خوهند شد.

 Snapdragon_800

یکی از دلایلی که مسئولینسامسونگرا وادار به بهره گیری از چیپست Snapdragon 800 خواهد کرد، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی ۴G LTE می باشد که با توجه به وجود پهنای باند فوق العاده و شبکه های فیبر نوری در نقاط مختلف قاره آمریکا و اروپا درصد به حقیقت پیوستن این رویا بیش از پیش افزایش خواهد یافت. از مشخصات کلی چیپست Snapdragon 800 می توان پردازنده چهار هسته ای Krait 400 با فرکانس ۲٫۳ گیگاهرتز، هسته گرافیکی Adreno 330 (پنجاه درصد سریعتر از Adreno 320) و امکان کدگشایی محتوای ۴K را نام برد.

لازم به ذکر است که فبلت Galaxy Note III از یک صفحه نمایش ۵٫۹۹ اینچ Super AMOLED با دقت تصویر ۱۰۸۰p بهره می برد.دوربین۱۳ مگاپیکسلی با سنسور اختصاصیسونینیز، وظیفه ثبت لحظات شما را بر عهده خواهد داشت. همچنین قرار است این محصول در نمایشگاه IFA 2013 که از سپتامبر سال جاری در برلین آلمان برگزار می شود، رونمایی گردد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد