جدال بایرن مونیخ و برزیل بر سر دانته و گوستاوو

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16613|16:13 - 1392/03/09
نسخه چاپی
ام ورزشی: باشگاه بایرن مونیخ در حال رایزنی با مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل است تا دانته و لوئیز گوستاوو، بازیکنان برزیلی خود را برای بازی فینال جام حذفی آلمان که قرار است شنبه شب در ورزشگاه المپیک برلین برگزار شود در اختیار داشته باشد. لوئیز فیلیپه اسکولاری، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از دانته و گوستاوو، بازیکنان بایرن برای حضور در اردوی آماده‌سازی طلایی پوشان جهت حضور در رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها که در ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد، دعوت به عمل آورده است.

 

باواریایی‌ها که در این فصل در بوندس‌لیگا و لیگ قهرمانان اروپا به مقام قهرمانی رسیده‌اند در تلاش هستند تا در جام حذفی آلمان نیز به قهرمانی برسند و برای اینکه این جام را نیز از دست ندهند مایلند با ترکیبی کامل به مصاف اشتوتگارت بروند.

 

بازی‌های جام کنفدراسیون‌ها در تاریخ 15 ژوزئن 2013 (25 خرداد 1392) در ریودوژانیرو برزیل برگزار خواهد شد ولی پیش از آن تیم میزبان این بازی‌ها یعنی برزیل یک بازی دوستانه با انگلیس برگزار خواهد کرد. اسکولاری معتقد است این مسابقات می‌تواند بازی‌های تدارکاتی خوبی برای آماده‌سازی تیم ملی برزیل برای حضور در رقابت‌های جام‌جهانی 2014 باشد.

 

با وجود اینکه خاوی مارتینس به تیم ملی اسپانیا دعوت شده بود ولی با توافق صورت گرفته، این بازیکن برای حضور در بازی فینال جام حذفی در بایرن ماندنی شد ولی برزیلی‌ها برای داشتن بازیکنان خود در تمرینات تیم‌شان پافشاری می‌کنند.

 

کارلوس آلبرتو پریرا، مدیر ورزشی تیم ملی برزیل گفت: دانته و گوستاوو باید در موعد مقرر در اردوی تیم ملی برزیل حاضر باشند. گزینه دیگری هم وجود ندارد. ما این موضوع را نیز به باشگاه بایرن مونیخ اطلاع داده‌ایم و بحثی در این مورد نداریم.

 

بایرن همچنان امیدوار است تا با رایزنی بازیکنان برزیلی خود را در این بازی در اختیار داشته باشد. کارل هاینتس رومنیگه، مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ گفت: در حال حاضر با این موضوع مشکل داریم ولی راه‌حلی برای در اختیار داشتن بازیکنان برزیلی خود خواهیم یافت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد