استقلا لی ها با رویانیان همراهی کردند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16616|16:18 - 1392/03/09
نسخه چاپی
به گزارشافکارنیوز،‌ محمد رویانیان اخیرا بارها نسبت به عدم توزیع مناسب بودجه دولتی به تیم های فوتبال اعتراض کرد و مدعی شد استقلال و پرسپولیس کمتر از تیم های صنعتی بودجه دریافت می کنند.

در همین راستا استقلالی ها نیز واکنش نشان داده و در روزنامه استقلال جوان به مدیرمسئولی علی فتح الله زاده و با قلم مدیر روابط عمومی باشگاه مطلبی خطاب به محمود احمدی نژاد منتشر کردند.

بخش هایی از این مطلب در زیر آمده است:

این روزها و در دوران چرخه ها و برنامه های اتخاباتی فعلا همه در حال نقد دولت شما هستند و در این راه از یکدیگر سبقت می گیرند اما رویکرد این مقاله این نیست چرا که مشکلی که به آن می پردازیم متولد شده در دوره مدیریت جنابعالی در کشور نبوده بلکه مشکلی ریشه ای و ساختاری است که با بی توجهی های سریالی به آن حالا متورم تر شده و به چشم می آید. مشکل این است: توزیع عدالت در فوتبال که مهمترین و موثرترین ورزش ایران و جهان است.

چگونه است که تقسیم ثروت در فوتبال عدالت محور نیست؟ چگونه است که تمامی باشگاه های ایران دست در جیب دولت دارند و به سادگی همه ساله پول تو جیبی شان را بدون دغدغه می گیرند اما سرخابی ها با جماعتی چند ده میلیونی و در حالی که بسیار درآمدزا هستند و خوراک تبلیغاتی ده ها برنامه تلویزوینی را ثانیه ای یک میلیون تومان تهیه می کنند و ... سهمی بسیار اندک و قطره چکانی از این بودجه ها دارند؟

چرا اینها مکلف می شوند با این همه درهای بسته درآمدزایی کنند اما تیم های صنعتی پول ها را با بیل جابجا می کنند؟

استقلال امروز و در دولت شما پس از یک دهه کار و تلاش به قلل مرتفع افتخارات ناشی از پیشرفت در آسیا رسیده است. آیا برای ادامه راه نباید دستش را بگیرند و این تیم را به جلو ببرند؟ افتخاری که نزدیک و در دسترس استقلال است افتخار ایران
است و این تیم امروز به بازیکن نیاز دارد نه فرداها!

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد