موتلفه برای پشتیبانی از ولایتی به میدان آمد / پایبندی موتلفه به ایدئولوژی اصیل انقلاب اسلامی

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16619|16:22 - 1392/03/09
نسخه چاپی

به گزارشخبرگزاری فارساز شیراز، غلامحسین چوبینی بعد از ظهر امروز در جمع دبیران و رابطان شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی در استان فارس اظهار داشت: انقلاب اسلامی امتحانات بسیاری را پشت سر گذاشته و از تمام آنها سربلند بیرون آمده است.

وی افزود: نحوه ورود موتلفه به انتخابات و همین‌طور شیوه خروج از آن بیانگر پایبندی موتلفه به اصول و تمکین و تبعیت این حزب از روحانیت بود.

این فعال سیاسی اضافه کرد: پایبندی موتلفه به ایدئولوژی اصیل انقلاب اسلامی، شعار نه شرقی نه غربی و ولایتمداری آن در عرصه عمل به اثبات رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: موتلفه نشان داد که با روحانیت عجین شده و مورد اعتماد آن است.

* موتلفه و جبهه پیروان تمایل خود به دکتر ولایتی را اعلام کردند

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان فارس بیان کرد: در یک پروسه از پایین به بالا نظرات دبیران شهرستانی و استانی جمع‌بندی و به شورای مرکزی اعلام شد و از این رو حزب موتلفه اسلامی و همین‌طور جبهه پیروان خط و امام رهبری حمایت از دکتر ولایتی را در دستور کار قرار دادند.

این جانباز دفاع مقدس ابراز داشت: در جلساتی که شورای مرکزی با دکتر ولایتی برگزار کرد این تصمیم مورد استقبال ستاد انتخاباتی دکتر ولایتی واقع شد.

وی ابراز داشت: وظیفه ما این است که با تمام ظرفیت در حمایت از دکتر ولایتی به صحنه بیاییم و تجارب تشکیلاتی خود را در اختیار کاندیدای اصلح و مورد تایید مجموعه بگذاریم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد