ثبات اقتصاد ایران؛ وعده ی قالیباف

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 16786|11:09 - 1392/03/10
نسخه چاپی
این نامزد اصولگرا در یک مصاحبه تلوزیونی گفت که وی هرچه بگوید این مردم هستند که حکمی برای دولت آتی وی خواهند بود. وی همچنین تصریح کرد که به وعده‌هایش عمل می‌کند.

شهردار تهران همچنین اظهار کرد که آفات اجتماعی، تبعیض، فقر، تورم و بیکاری را برطرف خواهد کرد.

 

قالیباف افزود که در چارچوب قانون اساسی و بدون درگیر شدن در جانبداری و یا اختلافات سیاسی عمل خواهد کرد.

قالیباف تصریح کرد: «سیاست خارجی به دنبال این است که منافع ملی را تامین کند و از آرمان‌های ما دفاع کند. ولی مطمئن باشید تا انسجام درونی نداشته باشیم و دولت کارآمد نباشد و همبستگی ایجاد نشود، در سیاست خارجی موفق نمی‌شویم. چه مقاوت کنیم، چه مقابله و چه مذاکره.»

 

نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري به غير از محمدباقر قالیباف عبارتند از سعيد جليلي دبير عالي شوراي امنيت ملي، غلامعلي حداد عادل نماينده مجلس، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام، حسن روحاني رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام، محمد غرضی وزیر سابق پست و تلگراف، محمد رضا عارف معاون اول رئيس جمهور در دوران خاتمي و علي اکبر ولايتي وزير سابق امور خارجه.

 

مردم ايران ۲۴ خرداد (۱۴ ژوئن) با حضور در پاي صندوق‌های رای در يازدهمين دور انتخابات رياست جمهوری در اين کشور شرکت خواهند کرد. بيش از ۶۶ هزار شعبه اخذ رای در سراسر کشور بر پا خواهد شد و همچنين ۲۸۵ شعبه اخذ راي نيز در کشورهاي خارجي برای رای گيری از ايرانيان ساکن خارج بر پا می‌شود.

رئيس‌جمهور ايران براي يک دوره چهار ساله و از طريق برگزاری انتخابات سراسری برگزيده خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد