شمس: آقایان با من مشکل دارند، به مملکت چرا خیانت می کنند؟

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17456|17:30 - 1392/03/11
نسخه چاپی

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: برعکس نظر ترابیان معتقدم ما شایستگی میزبانی جام‌جهانی فوتسال را داشتیم.

حسین شمس در گفتگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: ترابیان اعلام کرده ایران شایستگی میزبانی جام جهانی فوتسال را نداشته اما برخلاف نظر وی، شایستگی گرفتن میزبانی جام جهانی را داشتیم. همانطور که همه دیدند تایلند نتوانست سالنی را که قول داده بود برای مسابقات جام‌جهانی آماده کند و همه ناراضی بودند، بنابراین با توجه به تجربه‌ای که ما در برگزاری داریم و امکانات سخت افزاری موجود می‌توانستیم بازی‌ها را در ارومیه، اصفهان و تهران برگزار کنیم.

وی افزود: البته برای مسابقات جام جهانی باید همفکری و هماهنگی بین همه یعنی دولت و مجلس هم باشد که این هماهنگی را نتوانستند ایجاد کنند. اینطوری نیست که ما شایستگی میزبانی جام جهانی را نداشته باشیم اما آقایان دیر اقدام کردند و امضای چند وزیر برای هماهنگی های لازم دیر رسید و مسئولان فیفا سراغ گزینه های بعدی رفتند.

ترابیان در پاسخ به این سوال که چرا در فوتسال ایران در حال حاضر فعالیت ندارد، گفت: بحث داخلی را که همه می‌دانند اما فدراسیون فوتبال به فیفا و AFC نامه فرستاده که چون من در فدراسیون ایران در حال حاضر نیستم فیفا کلاس تدریس مربیگری به من ندهد، این باعث افتخار ایران بود که یک مدرس از این مملکت به کشورهای دیگر برود اما آقایان مدام با منتقان خود برخورد می‌کنند و می‌گویند منتقد حق نفس کشیدن هم ندارد. الان هم فیفا به من نامه داده تا مشکلاتت با فدراسیون فوتبال ایران حل نشود به شما کلاس نمی‌دهیم.

وی افزود: بالاخره با تلاش و زحمت زیادی که دوستان کشیدند تنها مدرس ایرانی در AFC و فیفا را محروم کردند. آقایان باید به تاریخ پاسخگو باشند که چرا به صرف منتقد بودن بنده، تلاش کردند تا کرسی ایران را در فیفا بگیرند. الان این مساله قابل بررسی نیست اما دولت بعدی باید بررسی کند چه کسی این خیانت را در حق فوتسال ایران کرده است.

شمس در پایان گفت: آقایان! با من مشکل دارید و اینجا به من کلاس نمی‌دهید و ثبت قرارداد من را ممنوع کرده‌اید، چرا به مملکت خیانت می‌کنید؟ چرا به اعتبار فوتسال ایران خدشه وارد می‌کنید؟ اینها باید در مقابل ملت ایران و تاریخ پاسخگو باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد