از ۵ تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم ولی فعلا درگیر درس و امتحاناتم هستم

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17457|17:31 - 1392/03/11
نسخه چاپی

جام ورزشی؛ سعید دقیقی در مورد حرف‌هایش مبنی بر حضور در یک تیم تبریزی اظهار داشت:‌ «من نگفتم که قرار است حتما به تبریز بروم. من گفتم دانشگاهی که در آن درس می‌خوانم در تبریز است و به همین دلیل رفتن به این شهر یکی از اولویت‌های من است.»

 

وی افزود:‌ «من هم از تراکتورسازی و هم از گسترش فولاد پیشنهاد دارم که پیشنهادهای خوبی هستند اما هنوز تصمیم خاصی نگرفته‌ام. علاوه بر این از باشگاه مس کرمان پیشنهاد خوبی دارم و نفت تهران هم یکی دیگر از تیم‌هایی است که به من پیشنهاد داده است.»

 

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد:‌ «باشگاه سایپا هم خواهان حفظ من است ولی به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهم شد. البته من روزهای خوبی در سایپا داشتم و از بازی کردن در این تیم راضی بودم.»

 

وی با تاکید براینکه هنوز تصمیم قطعی نگرفته است،‌ افزود: «الان زمان امتحانات است و درس می‌خوانم. فعلا به انتخاب تیم فکر نمی‌کنم چون به اندازه کافی وقت دارم.»

 

دقیقی در پاسخ به این سوال که اولویت تو برای فصل بعد کدام تیم است خاطرنشان کرد:‌ «باور کنید نمی‌دانم و باز هم می‌گویم که هیچ چیز قطعی نیست. فعلا عجله‌ای ندارم، چرا که هنوز فصل نقل و انتقالات ادامه دارد و خیلی از بازیکنان برای فصل آینده تصمیم نگرفته‌اند.»

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد