" محمدرضا اسکندري " از چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران انصراف داد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17459|17:33 - 1392/03/11
نسخه چاپی
به گزارشحوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "  محمدرضا اسکندري " طي بيانيه‌اي از چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران انصراف داد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي ( مدظله العالي):

هرکسي در جامعه اسلامي و نظام اسلامي بتواند يک ماموريتي به دست بياورد و آن ماموريت را به درستي انجام دهد، واقعا بايد خدا را شاکر باشد؛ ولي بايد توجه داشت که اين فرصت، امتحان بزرگي هم هست ما در حال امتحان دادنيم.

با سلام و تحيات الهي

اينک در آستانه چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، با توجه به حضور تعداد زيادي از نيروهاي اصولگرا، ولايي، ارزشي و انقلابي در عرصه انتخابات شوراها که شور و اميد مضاعفي را جهت خلق حماسه بزرگ سياسي فراهم كرده است و شرايط خطير کنوني کشور که بيش از هر زمان ديگر نياز به وحدت و همدلي نيروهاي انقلاب است، برخود فرض مي‌دانم تا در راستاي رسيدن به يک ليست واحد از اصولگرايان در چهارمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر تهران، انصراف خود را از حضور در اين عرصه اعلام كنم.

 

از آحاد مردم و همه عزيزاني که به اينجانب ابراز محبت و بزرگواري كرده‌اند، به ويژه عزيزان ايثارگر، جبهه پايداري، مهندس چمران، آبادگران عدالت خواه ايران اسلامي، جمعيت فرهيختگان ايران اسلامي، ائتلاف اساتيد و دانش آموختگان کشاورزي، سازمان نظام مهندسي کشاورزي و منابع طبيعي استان تهران و جامعه ارزشي وانقلابي جهادگران کمال تشکر و قدرداني را مي‌نمايم.

 

يقينا با توکل بر خداوند متعال و عنايات حضرات ائمه معصومين ( عليهم السلام) و با رهبري و رهنمودهاي داهيانه و حکيمانه حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي ( مدظله العالي)، فرداي اين کشور و اين ملت، فردايي روشن و فردايي است که ان شاءالله براي همه الگو خواهد شد.

و السلام علي عباد الله الصالحين- محمدرضا اسکندري

11 خرداد ماه 1392 مطابق با 21 رجب المرجب 1434

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد