بررسی افزایش بی رویه اجاره خانه در رادیو اقتصاد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17650|13:06 - 1392/03/12
نسخه چاپی
قرار است در برنامه این هفته «روزی پاک» که از رادیو اقتصاد پخش می شود، افزایش بی رویه اجاره خانه و ارتباط آن با رزق و روزی حلال مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

به گزارش الف، علی البرزی سردبیر برنامه روزی پاک با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست های مکرر شنوندگان برنامه روزی پاک از این هفته، با تغییراتی کلی در متن و محتوا از رادیو اقتصاد پخش می شود و قرار است موضوعاتی که مردم در قالب تماس های مردمی و ارسال پیامک درخواست کرده اند،در اولویت کاری برنامه سازان روزی پاک قرار گیرد و در هر برنامه مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

سردبیر این برنامه رادیویی با بیان اینکه موضوع اجاره خانه و مسکن یکی از دغدغه های اصلی شنوندگان برنامه است، افزود: برهمین اساس این هفته بحث  افزایش بی رویه و خودسرانه اجاره خانه و فشار بر مستاجرها و ارتباط این موضوع با رزق و روزی حلال در برنامه بررسی می  شود.

شنوندگان برنامه روزی پاک می توانند برای طرح پرسش های خود در باره موضوع این هفته دوشنبه از ساعت 20 با شماره تلفن 22652525 تماس گرفته و یا پرسش های خود را از طریق سامانه پیامک 300003637 ارسال کنند.

گفتنی است،برنامه «روزی پاک» به سردبیری علی البرزی، تهیه کنندگی الهام مصطفوی، گویندگی لیلا جعفر پور، کارشناسی میثم تولایی،نویسندگی سپیده اشرفی و گزارشگری احمد رضا صدر و محمد نیکنام  دوشنبه و پنجشنبه از ساعت 20 روی موج اف ام ردیف 98 مگاهرتز پخش می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد