امکانات تفریحی حربه قطری ها برای مقابله با ایران!

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17655|13:11 - 1392/03/12
نسخه چاپی
به گزارش "ندای انقلاب" به نقل ازتسنیم، در آستانه دیدار حساس تیم ملی ایران برابر قطر در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ که قرار است روز سه‌شنبه در دوحه قطر برگزار شود روزنامه گالف تایمز قطر از تکاپوی قطری‌ها برای کشاندن تماشاگر به ورزشگاه‌ السد، محل برگزاری مسابقه خبر داده است.

اتحادیه فوتبال قطر اعلام کرده برای اینکه تماشاگران را برای حمایت از تیم ملی این کشور در دیدار مقابل ایران در راه رسیدن به رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به ورزشگاه بکشاند، امکانات تفریحی و رفاهی را در جریان برگزاری این مسابقه در اختیار هواداران می‌گذارد.

در روز برگزاری مسابقه و از ساعت ۴ بعدازظهر در کنار ورودی شماره ۵ ورزشگاه السد امکانات مختلف تفریحی تحت عنوان «The Mega Fan Zone» در نظر گرفته خواهد شد تا تماشاگران قطری قبل و بعد از بازی سرگرم شوند. از امکاناتی که به این منظور تعبیه می‌شود می‌توان به ۲ زمین فوتبال کوچک، چادر رویایی که شامل بازی‌های رایانه‌ای و تشک‌های بادی برای بازی کودکان خردسال است، اشاره کرد.

خالد الکواری، مدیر ارتباطات و بازاریابی اتحادیه فوتبال قطر در این خصوص گفت: برنامه‌ای را طراحی کرده‌ایم تا هواداران‌مان از حضور در ورزشگاه لذت ببرند. تمام امکانات تفریحی برای دیدار قطر - ایران با اسپانسری کمپانی «شل» قطر تهیه شده است.

وی افزود: امیدواریم قطری‌های زیادی را روز سه‌شنبه در ورزشگاه ببینیم و از بازی تیم کشورشان به وجد بیایند. روی حمایت هواداران‌مان در این بازی سرنوشت‌ساز حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم چون می‌دانیم بازی حساسی پیش‌رو داریم.

در بازی روز سه‌شنبه قطر - ایران گیت‌ شماره ۹ ورزشگاه السد مخصوص ورود هواداران ایرانی است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد