وقتي به ايران رسيدم، شوکه شدم !

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17658|13:14 - 1392/03/12
نسخه چاپی
سايت باشگاه آستون ويلا از بازگشت ساموئل،بازيکن سابقش به انگليس براي استراحت نهايت استفاده را کرده و مصاحبه مفصلي با بازيکن استقلال انجام داده است.

به گزارش اوج نيوز، به نوشته اين سايت درست است که ساموئل 6 سال قبل باشگاه آستون ويلا را ترک کرد اما هنوز به اين باشگاه فکر مي کند. او درباره حضورش در اين باشگاه مي گويد: روزهاي بسيار خوبي در آستون ويلا داشتم و از آن لذت بردم. اين باشگاه جاي بزرگي در قلب من دارد.

ساموئل که تعصب ويژه اي نسبت به آستون ويلا دارد بازيهاي آخر اين تيم را دنبال کرده: موقع ديدن بازيهاي تيم مرتب در حال خوردن ناخنهايم بودم و دعا مي کردم که اين تيم مقابل حريفانش شکست نخورد.

ساموئل از جولاي 1997 وارد آستون ويلا شد و اولين بازي اش را سپتامبر 1999 مقابل چستر سيتي انجام داد. اما اولين ديداري که او 90 دقيقه در زمين حاضر بود بازي مقابل دربي کانتي در مارس 2000 بود که آستون ويلا حريفش را با نتيجه 0-2 شکست داد. حرفهاي جي لويد را درباره آن بازي بخوانيد: به خوبي اين بازي را به خاطر مي آورم. اولين حضور 90 دقيقه اي ام در زمين بود که احساس فوق العاده اي را تجربه کردم به خصوص آنکه بازي با برد تيممان همراه شد.آن بازي شروع خوبي براي دوران حرفه اي من بود و خاطراتش هميشه همراه من مي ماند. به خاطر اينکه گرت ساوت گيت مصدوم شده بود من به عنوان هافبک مياني بازي کردم.

ساموئل بازي در پستهاي مختلفي را تجربه کرده. از مدافع راست گرفته تا مدافع چپ و حتي هافبک مياني. او مي گويد: من مشکلي با بازي در پستهاي مختلف ندارم و از اينکه مي توانم به تيمم کمک کنم احساس خوبي دارم ضمن اينکه بازي در مناطق مختلف زمين باعث مي شد که در ديدارهاي بيشتري به ميدان بروم.

ساموئل در اين مصاحبه به خاطرات زيادي از دوران حضورش در آستون ويلا اشاره کرده و اينکه بعد از حضور مارتين اونيل در باشگاه متوجه شد که ديگر فرصت زيادي براي بازي به او نمي رسد و گويا عده اي از حضور طولاني مدت او در آستون ويلا خسته شده اند.

بازيکن ترينيداد و توباگويي بعد از آن به بولتون و کارديف رفت .او مي گويد:" بايد تيمم را عوض مي کردم و حضور در بولتون تصميمي خانوادگي بود چرا که همسر من اهل بولتون بود و اين کار مرا راحت تر مي کرد. ضمن آنکه به من پيشنهاد قرارداد 4 ساله داده بودند و احساس کردم که زمان رفتن فرا رسيده. دنبال چالش جديد بودم و هيچ وقت با پشيماني به گذشته ام نگاه نمي کنم. سالهاي خوبي را در آستون ويلا سپري کردم اما زمان رفتنم از اين تيم فرا رسيده بود"

ساموئل حرفهاي جالبي درباره حضورش در فوتبال ايران زده: ايران اصلا جزو گزينه هاي من نبود و مي توانستم در انگليس به فوتبالم ادامه دهم اما پيشنهادهايي که از تيم هاي انگليسي داشتم چندان برايم جالب نبود. وقتي از ايران پيشنهاد دريافت کردم احساس عجيبي داشتم چرا که آنجا دنياي ديگري بود و نميدانستم که چه سرنوشتي انتظارم را مي کشد اما تصميم گرفتم به ايران بروم تا ببينم در اين کشور چه خبر است. يک هفته در ايران بودم و کاملا شوکه شدم. چون ايران آن چيزي نبود که انتظارش را داشتم و کاملا از حضور در اين کشور لذت بردم. در ايران بيشتر در خط مياني بازي مي کنم و از آن لذت مي برم چرا که مي توانم در حمله هم شرکت کنم و حتي گل هم بزنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد