رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: رسانه ها رسالتي پيامبرگونه دارند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17671|13:27 - 1392/03/12
نسخه چاپی
به گزارش روابط عمومي دادگستري كهيلويه و بويراحمد ،توکل حيدري اظهار کرد: اهل قلم بايد با اطلاع‌رساني دقيق در جامعه اميدآفريني و با اطلاع‌رساني صحيح مردم را آگاه کنند.
وي با اشاره به نقش مطبوعات در آستانه انتخابات افزود: دشمنان انقلاب اسلامي تلاش گسترده و دامنه‌داري در ارتباط با انتخابات آغاز کرده‌اند.
رئيس کل دادگستري آذربايجان غربي افزود: دشمنان انقلاب اسلامي ايران در 34 سال گذشته توطئه‌هاي مختلفي براي به زانو درآوردن نظام اسلامي ايران داشته‌اند که تاکنون نتوانسته‌اند به نتيجه مطلوب خود دست يابند و در برهه هاي مختلف بازنده بودند.
حيدري تاکيد کرد: دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامي ايران لحظه اي از ايجاد مشکل براي ايران اسلامي دست بر نداشته‌اند و در حال حاضر نيز با ترفندها و توطئه‌هاي مختلف سعي دارند حضور مردم در انتخابات پيش رو را کمرنگ کنند.
به گفته وي دفع توطئه ها براي ايران اسلامي هزينه‌هاي سنگيني داشته و دارد ولي مردم ايران اسلامي هيچگاه در مقابل دشمنان عقب‌نشيني نکرده و نمي‌کنند چرا که بين ملت و انقلاب پيوند عميقي وجود دارد.
رئيس کل دادگستري آذربايجان غربي با اشاره به فتنه بعد از انتخابات سال 88 تصريح کرد: يکي از توطئه‌هاي دشمنان بحث تقلب در انتخابات 88 بود که با تلاش گسترده عده‌اي فريب‌خورده را به ميدان کشاندند و در مقابل نظام قرار دادندکه باز هم با ايستادگي مردم و تلاش رسانه‌ها، شکست خوردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد