قالیباف: دولت دايناسوری منقرض مي شود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17679|13:39 - 1392/03/12
نسخه چاپی
به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد باقر قالیباف "نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در جمع فعالان اقتصادي اين استان با اشاره به اينکه در هيچ حوزه‌اي بدون نظر صاحبان آن صنايع تصميمي نخواهم گرفت، گفت: بايد بستر قانوني در تمامي زمينه‌هاي لازم در کشور ايجاد شود تا ما بتوانيم به دستاوردهايي که نياز داريم دست پيدا کنيم.

وي افزود: انقلاب کردن و به دست آوردن قدرت کار سختي بود اما سخت‌تر از آن تداوم انقلاب است و اين زماني مهيا مي‌شود که استقلال کشور حفظ شود و لازمه اين موضوع اين است که کشور مولد باشد.

قاليباف اظهار داشت: به طور حتم اگر ما نتوانيم توليد را در عرصه کشورمان رونق دهيم شکست خواهيم خورد.

وي افزود: کشوري که مي‌خواهد استقلال پيدا کند بايد توليد، ثروت و منزلت را سرلوحه کار قرار دهد.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري با بيان اين که بخش عمده‌اي از مشکلات کشور ما توليد ثروت است، تصريح کرد: با توجه به اينکه در کشور ظرفيت بسياري وجود دارد، ما مي‌گوييم کشورمان بهشت معادن است و دومين دارنده نفت و گاز جهان است اما متاسفانه به مانند 60، 70 سال پيش ارائه مي‌شود و ما مانند خانواده‌اي هستيم که پول داريم اما نمي‌توانيم خرج کنيم.

قاليباف با اشاره به نامه‌اي که يکي از پيشکسوتان به وي در راستاي عدم قول دادن به مردم داده بود، تصريح کرد: اين بزرگوار پيش از اين عملکرد اجرايي من را ديد مجددا نامه‌اي را خطاب به بنده زده و در آن بيان کرد که حرفهايم را پس مي‌گيرم و فهميدم که براساس منطق شما مي‌توانيد از پس کارهاي اجرايي خود بربياييد.

نامزد يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: رئيس‌جمهور بايد ظرف شش ماه بداند که در کدام حوزه‌ها نبايد فضولي کند و نبايد در کدام حوزه‌هاي نيز بايد ثابت قدم باشد.

وي تصريح کرد: دولت بايد کوچک و چابک باشد و نبايد دايناسوري عمل کند زيرا به طور حتم منقرض مي‌شود.

قاليباف با بيان اين که ثروت، قدرت، معنويت و منزلت بايد در دولت حکمفرما شود، تصريح کرد: چابکي، کوچک و هوشمند بودن از مهمترين ويژگي‌هايي است که دولت آينده بايد داشته باشد.

وي اظهار داشت: به طور حتم در زمان تشکيل دولت شوراي گفتگويي را که مصوب مجلس نيز است تشکيل خواهم داد و از صاحبان بخش‌هاي مختلفه در آن استفاده مي‌کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد