بیانیه شورای نگهبان به مناسبت سالروز عروج ملکوتی امام راحل و قیام ۱۵ خرداد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17839|19:24 - 1392/03/12
نسخه چاپی
به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، شورای نگهبان در بیانیه‌ای ضمن گرامی‌داشت سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین 15 خرداد 1342 ، از آحاد مردم شریف ایران دعوت کرد خود را برای مشارکتی شکوهمند در انتخابات 24 خردادماه و ایجاد حماسه‌ای ماندگار توأم با انتخاب اصلح، آماده ‌سازند.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌ا... الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در آستانه فرارسیدن نیمه خرداد، سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد 1342، شاهد آن هستیم که بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با شکافتن مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادی‌خواهان جهان نفوذ کرده و در حال به ثمر نشستن است.

امروز جوشش خون مردم مؤمنی که در سال 1342 به رهبری پیری فرزانه، حماسه تاریخی را رقم زدند، در رگ‌های عدالت‌خواهان جهان جریان یافته و هر روز امید به خروشی فراگیر بر ضد مستکبران جهان را پر رنگ‌تر می‌کند.

امسال در حالی در بیست و چهارمین سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نیمه خرداد به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌های آن امام حکیم هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و ندای حق طلبی نه تنها از کشورهای همسایه ایران اسلامی بلکه از دورترین سرزمین‌ها؛ در اروپا، آفریقا و آمریکا به گوش می‌رسد و انشاء‌ا... به زودی زود این فریادهای عدالت‌خواهی و نورانی شدن قلوب مردم جهان، انتظار فرج را به پایان برده و زمینه‌ساز ظهور یگانه منجی عالم بشریت خواهد شد.

اعضای شورای نگهبان ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز قیام خونین 15 خرداد و رحلت جانسوز امام خمینی(ره) و تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بار دیگر همراه با ملت مسلمان ایران، با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، تجدید میثاق نموده و برای سایر مظلومین و مستضعفین جهان به ویژه شیعیان بحرین آرزوی پیروزی و رهایی از رژیم طاغوتی آل خلیفه می‌کنند و از مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌کنند که ضمن حضور پرشور در مراسم گرامی‌داشت این ایام، خود را برای مشارکتی شکوهمند در انتخابات 24 خردادماه و ایجاد حماسه‌ای ماندگار توأم با انتخاب اصلح، آماده ‌سازند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد