سوءاستفاده بی‎بته ها از دستاورد نظام

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 17994|23:02 - 1392/03/12
نسخه چاپی
به گزارش مشرق به نقل از فارس، محمدحسین صفارهرندی عصر امروز در جمع مردم این شهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها در ایران منجر به شکل‌گیری یک نظام مستحکم اسلامی شد، بلکه به مدلی برای قیام‌های و نهضت‌های آزادی‌بخش جهان و بیداری اسلامی در سایر کشورها تبدیل شد.
 
وی ادامه داد: نهالی که امام خمینی (ره) در 15 خرداد 42 کاشت امروز به درختی تنومندی تبدیل شده که تندبادها و طوفان‌های بزرگ هم نمی‎تواند آن را ریشه‌کن کند.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام انقلاب اسلامی ایران را الهام‎بخش همه انسان‌های آزادیخواه دانست و خاطرنشان کرد: رشد و گسترش انقلاب اسلامی در حالی که از یک سو روزنه‌های امید را در دل‌ دوستان نظام به وجود آورده، اما دشمنان آن را به شدت نگران کرده است.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اعمال تحریم‌های اقتصادی از سوی کشورهای غربی، تصریح کرد: این تحریم‌ها منجر به خودکفایی کشور در عرصه‌های مختلف شده و نتیجه عکس برای کشورهای غربی دربرداشته است.
 
صفارهرندی عنوان کرد: غربی‌ها هم به این موضوع پی برده‌اند و نگران این هستند که ایران نه تنها از این طریق خودکفا شده؛ بلکه می‎تواند از این طریق به الگویی والا برای سایر کشورهای جهان تبدیل شود.
 
وی با اشاره به دستاوردها و موفقیت‌های کشور در عرصه‌های مختلف، عنوان کرد: این موفقیت‌ها در واقع محصول اقدام امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی است و باید تا می‎توان از این دستاوردها و توفیقات به خوبی پاسداری کرد.
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر ضرورت تقویت مقاومت و پایداری مردم کشور در برابر مشکلات و سختی‎های اقتصادی تأکید کرد و اذعان داشت: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تحولات بسیار خوبی در کشور به وجود آمد که درک این تحولات می‎تواند مردم را در برابر فشارهای اقتصادی مقاوم کند.
 
وی صدور انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین دستاوردهای نظام برشمرد و ابراز داشت: صدور ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله گفتمان مقاومت ‌به کشورهای اسلامی از مهم‌ترین این دستاوردها است و ما امروز آثار آن را در فلسطین و سوریه مشاهده می‌کنیم.
 
صفارهرندی در ادامه با اشاره به فضای انتخاباتی کشور، بر ضرورت انتخاب فرد اصلح تأکید کرد و بیان داشت: اعتقاد به ‌حقانیت دین در عرصه مدیریت اجتماعی‌، ولایتمداری محض و کارآمدی از مهم‌ترین ویژگی‌های فرد اصلح به شمار می‎رود.
 
وی، فهم خواسته‌ها و نیازهای مردم را تعریف کارآمدی دانست و گفت: کارآمدی یعنی اینکه رئیس جمهور بتواند خواسته و نیاز فعلی مردم را بفهمد و توانایی انجام آن را داشته باشد.
 
عضو مجمع تشخیص نظام متذکر شد: انقلابی که به این نقطه امیدآفرین برای مردم کشور و سایر ملت‌های مسلمان تبدیل شده بسیار بزرگ است و نباید آن را دستمایه اقدامات عده‌ای بی‎بته قرار داد.
 
صفارهرندی یادآور شد: کسی که گیرنده‌اش نمی‎تواند پیام‌های انقلابی و نجات‎بخش مقام معظم رهبری را دریافت کند، لیاقت صدرات در این کشور را ندارد.
 
وی اضافه کرد: اگر مدیریت کشور به جریان رستگار و پیروز سپرده نشود، تضمینی برای موفقیت در آینده نیست.
 
صفارهرندی در پایان افزود: برهمین اساس ضروری است تا در انتخاب فرد اصلح دقت و حساسیت ویژه‌ای به کار برده شود تا سرنوشت چهار یا هشت سال کشور خود را به دست انسان صالحی واگذار کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد