اختصاصی امروله:

مناظره های داغ انتخاباتی در بین مردم/ برسی فضای انتخاباتی شهرستان صحنه

کد خبر: 18015|00:09 - 1392/03/13
نسخه چاپی
مناظره های داغ انتخاباتی در بین مردم/ برسی فضای انتخاباتی شهرستان صحنه
پایگاه خبری امروله:با نزدیک شدن به انتخابات 24 خرداد و گذشت اولین مناظره تلوزیونی 8 کاندیدای ریاست جمهوری ، گفتگوهای انتخاباتی بین مردم با شور بیشتری صورت می گیرد.
به گزارش امروله:  با نزدیک شدن به انتخابات 24 خرداد و گذشت اولین مناظره تلوزیونی 8 کاندیدای ریاست جمهوری گفتگوهای انتخاباتی بین مردم بیش از پیش خودنمایی میکند بطوریه که برخی افراد با گذشت این چند روز بر انتخاب نامزد خود پافشاری میکنند و می خواهند برتری های آن را به دیگران عرضه کنند و برخی نیز می خواهند در انتخاب خود تجدید نظر کنند و بیشتر در مورد فرد مورد نظر تحقیق و برسی کنند. بااین وجود این فضا ، نشان دهنده این است که انتخاب کاندیداها توسط مردم انتخابی از روی بصیرت است.

این روزها هر کسی با داشتن اطلاعاتی از نامزدها و سابقه کاری آنها به تجزیه و تحلیل عملکرد آنها می پردازد تا با حساسیت بیشتری دست به انتخاب بزند. از طرفی گروهی از مردم هیچ فردی را انتخاب نکرده اند و منتظر پایان مناظره ها هستند تا با یک جمع بندی مناسب اصلح ترین فرد را انتخاب کنند آنها بر این باورند که فرصت بیشتری احتیاج است و دریک مدت کوتاه نمی شود شخصی را انتخاب کرده که 4 سال سرنوشت کشور را به دست او سپرد.

رای اولی ها هم با گذاشتن اولین قدم در عرصه سیاسی کشور برای شرکت در انتخابات لحظه شماری می کنند بصورتی که با دادن پیامک به یکدیگر فضای انتخاباتی بین خودشان را داغ می کنند و به محض حضور در جمع دوستانه خود، از احساس خوب خود سخن می گویند که یکی از آنها در گفتگو با سایت امروله گفت: " من با رای خود دشمن کشورم را نا امید می کنم و ازاینکه می توانم نقش بسزایی در شرمنده کردن دشمن کشورم داشته باشم خیلی خوشحالم" .

آرایشگاه ها ،دانشگاه،  سفره خانه ها ، داخل تاکسی ، صف اتوبوس و ... همگی مکانی برای تبادل نظر و کرسی هم اندیشی انتخابات تبدیل شده اند و به برسی نقاط ضعف و قوت کاندیداها می پردازند.

 با برسی و گفتگو با اقشارمختلف مردم ، فضای انتخاباتی شهر صحنه بسیار مثبت و پرشور  است و همه می کوشند تا حماسه سیاسی را به نحو عالی و با حضور 100 در صدی انجام دهند .

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد