مردم کارهای احمدی نژاد را فراموش نمی کنند

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18091|10:51 - 1392/03/13
نسخه چاپی
به گزارشافکارنیوز، محمدرضا رحیمی با اشاره به سخنان برخی کاندیداهای ریاست جمهوری که با نادیده گرفتن مشکلات و موانع موجود در کشور دولت را مورد انتقاد قرار می دهند، گفت: ‌ملت فهیم ایران با دقت و درایت به صداقت و انصاف در گفته های افراد توجه می کنند و خداوند نیز برکت و لطف خود را شامل حال کسانی خواهد کرد که از دایره انصاف و صداقت خارج نشوند.

رحیمی در جلسه شورای عالی اشتغال اظهار داشت: بی تردید تحریم و کارشکنی های دشمنان، محدودیت هایی را در بخش اقتصاد کشور ایجاد کرده است اما دولت همواره از انتقال این نگرانیها به جامعه و مردم خودداری کرده و تلاش داشته از راههای مختلف اثر تحریم ها را بر وضعیت معیشتی و زندگی مردم به حداقل ممکن برساند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه وعده ها و برنامه های ارائه شده ازسوی کاندیداها باید منطبق بر واقعیتها، شرایط و امکانات اقتصادی کشور باشد، افزود: کسانی که امروز موانع و محدودیتهای اقتصادی کشور را نادیده گرفته و برنامه های غیر قابل تحقق مطرح می کنند، در اجرای این وعده ها با مشکل مواجه خواهند شد.

رحیمی ادامه داد: کارشناسان و متخصصین به خوبی از این موضوع آگاه هستند که دولت تمام ظرفیت و توان خود را جهت افزایش رفاه مردم و عمران و آبادانی کشور به کار گرفته و از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نکرده است.

وی با بیان اینکه باید اقدامات و دستاوردهای دولت در بخشهای مختلف به اطلاع مردم کشور برسد، تصریح کرد: کارهای بزرگی توسط دولت دکتر احمدی نژاد به انجام رسیده که از خاطر مردم ایران فراموش نخواهد شد.

معاون اول رییس جمهور از رییس مرکز آمار ایران خواست با توجه به اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم، گزارشی مستند و جامع از آمارهای پیشرفت در این مدت و مقایسه آن با دوره های گذشته ارایه دهند.

رحیمی همچنین مشکل بیکاری را از مهمترین مسایل جامعه برشمرد و از دستگاهها و بخشهای مربوطه که طی سالهای اخیر گامهای بلندی در جهت ایجاد فرصتهای شغلی برداشته اند تشکر کرد و گفت: اگر همدلی و تلاش شما عزیزان نبود، موفقیت های ایجاد شده در زمینه اشتغالزایی حاصل نمی شد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، گفت: باید سهمی از اعتبارات مربوط به اشتغال درجهت توانمند سازی و ایجاد فرصتهای شغلی برای زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده و اقدامات لازم برای حمایت از این قشر آسیب پذیر از طریق مرکز امور زنان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی انجام شود.

در این جلسه نماینده بانک مرکزی ضمن بیان توضیحاتی از عملکرد نظام بانکی در سال ۹۱ در ارتباط با موضوع اشتغال، به ارائه گزارشی در خصوص تعیین تکلیف توان پرداخت بانکها در سال ۹۲ اعم از منابع عادی و قرض الحسنه پرداخت.

گزارش نماینده صندوق توسعه ملی پیرامون تسهیلات قابل اختصاص برای اشتغال و سرمایه گذاری سال ۹۲ و گزارش رییس مرکز امور زنان در خصوص تعداد زنان سرپرست خانوار و ضرورت های اشتغال زایی برای آنان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد