لیدر حلقه انحراف به روایت دولت/ ادعای خبرنگار بی بی سی درباره سی دی قرمز/ پیام سیاسی یک رستوران!

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18222|16:44 - 1392/03/13
نسخه چاپی

خبرنگارانخبرگزاری فارس، در حوزه‌های خبری خود برخی اخبار و زمزمه‌های خبری را می‌شنوند یا دریافت می‌کنند که بعضاً جزئیات دقیقی  از آنها مشهود نیست و یا روایی آنها به درجه‌ای نرسیده ‌است که به عنوان خبر مستقل منتشر شوند. در عین حال، بخش عمده‌ای از این شنیده‌ها پس از چندی، با دریافت جزئیات و مستندات بیشتر، به عنوان خبر مستقل بر روی خروجی قرار می‌گیرند.

به منظور آگاهی مخاطبان از این شنیده های خبری،خبرگزاری فارسدر نظر دارد هر هفته برخی از این اخبار را در قالب بسته‌ای با عنوان «زمزمه‌های فارس» ارائه ‌کند که این بسته، امروز فراروی شماست.

*ممنوعیت برای یک اپراتور

در پی انتقاد برخی مراجع و روحانیون نسبت به برخی قابلیت‌های یکی از اپراتورهای تلفن همراه شنیده شده است شورای عالی فضای مجازی ممنوعیت استفاده از قالبیت مکالمه تصویری را به این اپراتور ابلاغ کرده است.

*ادعای خبرنگار بی بی سی درباره سی دی قرمز

در پی انتشار خبر سی دی قرمز در شماره قبلی زمزمه های فارس،‌ یکی از خبرنگاران بی‌بی‌سی مدعی شده است این سی دی را در اختیار دارد و در صورتی که جریان انحرافی به هر دلیلی در داخل کشور آن را منتشر نکند بی بی سی این کار را انجام می‌دهد.گفتنی است چندی پیش یک روزنامه وابسته به جریان اصلاحات  با انتشار مطالبی جهت‌دار  سعی داشت فضا را برای انتشار محتوای این سی دی فراهم کند.

*عارف کناره گیری کند

شنیده شده خاتمی در جلسه‌ای گفته است اگر بخواهیم بقایی داشته باشیم و در این دوره از انتخابات رای قابل توجهی داشته باشیم باید عارف به نفع روحانی کناره گیری کند.این درحالی است که طی روزهای اخیر جمعی از جوانان اصلاح طلب کشور در نامه‌ای به خاتمی خواستار حمایت وی از کاندیداتوری محمدرضا عارف شده بوند.

این درحالیست که کارگزاران طرفدار روحانی و مشارکت عارف می‌باشد.

برپایه این خبر اعضای مجمع روحانیون نیز هنوز به طور قطعی حمایت خود را از  عارف و روحانی کاندیدای اصلاح طلبان اعلام نکرده‌اند.

*درخواست یک نامزد انتخابات از رقیب

یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به دیگر رقیب همفکرش پیشنهاد داده است تا به نفع او کنار برود و ستادهایش را در اختیار او قرار دهد.این نامزد انتخابات آتی همچنین تاکید کرده است اگر این اتفاق بیفتد وی در دولت یازدهم به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی معرفی می‌کند.

*شعارهای جهت‌دار در حاشیه یک سخنرانی

شنیده شده است یکی از هشت نامزد انتخابات آتی که اخیراً در حسینیه جماران سخنرانی داشت فضای سخنرانی خود را به سمتی سوق داد تا برخی از حامیان این کاندیدا با مطرح کردن برخی شعارهای تند در راستای حمایت از سران فتنه مخالفت خود را با نظام اعلام کنند.

*انتقاد نمی‌کنم چون می‌ترسم

در پی انتقاد برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از یکی از 8 کاندیدای انتخابات آتی مبنی براینکه چرا شما درباره نقاط ضعف دولت فعلی و اشتباهات دولت نهم و دهم حرفی نمی‌زنید گفته است:‌ جریان انحرافی در راستای دفاع از دولت ادب را رعایت نمی‌کند و اگر کوچکترین انتقادی به دولت شود هتاکی و تخریب را شروع می‌کنند من درکل از تخریب‌های بعد از انتقاد می‌ترسم.

*کارناوال تبلیغاتی برای یک نامزد

یکی از نامزدهای انتخابات آتی تصمیم دارد در هفته آخر تبلیغات خود با راه‌اندازی یک کارناوال متشکل از تقریباً 200 خودرو تبلیغات گسترده‌ای در سطح شهر تهران داشته باشد.

*تبلیغات تبشیری به بهانه انتخابات

اخیراً برخی شبکه‌های وابسته به مسیحیت تبشیری در راستای اهداف خود با نمایش تصاویر اغراق‌آمیز از برخی مشکلات اجتماعی درکشور و زیر سوال بردن سلامت انتخابات در ایران به ترویج آئین های خود پرداخته و راهکار برون رفت از  مشکلات مطرح شده در رسانه‌های تصویری خود را خروج از اسلام اعلام می‌کند. این درحالی است که طی سال‌های اخیر موج بیداری اسلامی  منطقه را فراگرفته است.

*انتقاد مسئولین به مناظره اول

شنیده شده است در حین و پس از برگزاری اولین مناظره 8 نامزد انتخابات آتی تماس‌های مکرری از مراکز مختلف با برخی مسئولین صداو سیما گرفته شد و نسبت به این شیوه برگزاری مناظره انتقاداتی مطرح شد.

*باید «هاشمی» را تبدیل به «منتظری» می‌کردیم

اخیراً شبکه‌های ضد انقلاب که در پی تمکین هاشمی رفسنجانی نسبت به رای شورای نگهبان رویه فحاشی نسبت به وی را در دستور کار خود قرار داده مدعی شده است تاکنون فرصت سوزی زیادی داشتیم؛ اگر بادقت و برنامه حرکت می‌کردیم می‌توانستیم از ظرفیت هاشمی به عنوان یک منتظری دیگر استفاده کنیم.

*اپلیکیشنی برای جاسوسی

اخیراً اپلیکیشنی در فضای مجازی به طور گسترده تهیه و در بازار نرم افزار تلفن همراه منتشر شده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در ثانیه تعداد 10 عکس از یک منطقه گرفته و با حجم کم به طور اتوماتیک به شبکه های اجتماعی ارسال می‌کند.

*لیدر جریان انحرافی به روایت دولت

در پی انتشار خبری با عنوان «48 ساعت قبل رای گیری تایید می‌شوم» مبنی براینکه «با وجود عدم احراز صلاحیت لیدر جریان انحرافی از سوی شورای نگهبان وی با اعضای ستاد خود دیدارهای روتین خود را داشته و در جلسه اخیر خود اعلام کرده است: ما برمی‌گردیم؛ 48 ساعت قبل از رای گیری تایید و با 33 میلیون رای رئیس جمهور می‌شوم.» در بخش زمزمه‌هایخبرگزاری فارسدر تاریخ 6 خرداد؛ مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس جمهور و دبیرخانه جنبش عدم تعهد دو مرکز متفاوت با انتشار تکذیبیه‌ای رسماً اسفندیار رحیم مشایی را لیدر جریان انحرافی معرفی کردند.

این درحالیست که تا پیش از این بدنه و اعضای دولت عدالت‌ گستر دهم در اظهارت خود مدعی بود‌ه‌اند هیچ حلقه و یا جریان انحرافی در کشور وجود ندارد.

برپایه این خبر در بخشی از خبر منتشر شده از سوی دبیرخانه جنبش عدم تعهد و مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس جمهور آمده است «یکی از خبرگزاری‌های مدعی اصولگرایی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی همسو با آن، در تکرار اقدامات تخریبی خود علیه دولت و در راستای پیشبرد اغراض خاص سیاسی، این‌بار در مطلبی با عنوان «48 ساعت قبل از رای‌گیری تایید و با 33 میلیون رای رییس‌جمهور می‌شوم» نقل قول خلاف واقع دیگری به جناب آقای مهندس اسفندیار رحیم‌مشایی، انتساب داده که کاملاً عاری از حقیقت و کذب محض است.

تبلیغات در مراسم 14 خرداد ممنوع

در پی انتشار خبر فعال شدن ستادهای تبلیغاتی برخی نامزدهای انتخابات آتی  در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شماره قبلی زمزمه‌ها؛ استاندار تهران تبلیغات کاندیداها را در این مراسم ممنوع اعلام کرد.

تراکت‌های تخریبی و هوشیاری نامزدها

در پی شکست برخی از پروژه‌های آشوب و زیر سوال بردن سلامت انتخابات در برخی از شبکه‌های ماهواره‌‌ای اخیراً مراکز استراتژی جدیدی را در پیش گرفته و از مردم خواسته است تا بانفوذ به ستادهای تبلیغاتی نامزدها بروشور ها و کاتولوگ‌های جعلی را جایگزین محتوای اصلی کنند.

ماجرای یک بازداشتی پس از اظهارت عارف در بازار

در پی انتشار  شایعه‌ای مبنی براینکه پس از سخنرانی محمد رضا عارف در بازار تهران فردی مورد ضرب و شتم و بازداشت قرار گرفته است با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد فرد مورد نظر سارق بوده و هیچ ربطی به ماجرای سخنرانی این کاندیدا  نداشته است.

پیام سیاسی یک رستوران در آستانه انتخابات

با نزدیک شدن به ایام انتخابات و تاکید عناصر ضد انقلاب مبنی براینکه شعبده دیگری در راه است یک رستوران زنجیره‌ای در اقدامی عجیب در فیش‌های صادره خود برای مشتریان در بخش کلام بزرگان جمله ای را به نقل از <ارد بزرگ> مبنی براینکه <انتخابات مکان شعبده بازی دیوان سالاران نیست> یادآور می‌شود میرحسین موسوی نامزد شکست خورده انتخابات دهم ریاست جمهوری در اولین بیانیه خود پس از اعلام نتایج از سوی دستگاه‌های مربوطه از واژه ((شعبده بازی دست اندرکاران انتخابات و صدا و سیما)) استفاده کرده بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد