پژواک شعار های طراحی شده در انگلستان در میتینگ های اصلاحات/ دلخوشی ستاد سلام به خلاقیت حامیان روحانی

کد خبر: 18336|21:21 - 1392/03/13
نسخه چاپی
پژواک شعار های طراحی شده در انگلستان در میتینگ های اصلاحات/ دلخوشی ستاد سلام به خلاقیت حامیان روحانی
تحرکات ستاد انتخاباتی برخی از نامزد های ریاست جمهوری کپی برابر اصل خواسته های دیکته شده از خارج و…
تحرکات ستاد انتخاباتی برخی از نامزد های ریاست جمهوری کپی برابر اصل خواسته های دیکته شده از خارج و مطابق به اقداماتی است که در جریان فتنه ۸۸ رقم خورد.

به گزارش سرویس سیاسیمرصاد، در سفره ای که برای تبلیغات حسن روحانی در جماران پهن شده بود، سخنان نامتعارف و در عین حال شعارهایی مطرح شد که با رصدی اجمالی می توان سرمنشأ این مدل تبلیغاتی را که مشابه عملکرد گردانندگان برنامه های افرادی همچون خاتمی در سالهای پیش بود را جستجو کرد.

برخی شعارهای مطرح شده به شرح زیر است:
عارف روحانی……ائتلاف ائتلاف
زندانی سیاسی آزاد باید گردد
دکتر کلیدو رو کن ایرانو زیررو کن
صل علی محمد حافظ ملت آمد

اندکی قبل از جلسه انتخاباتی  حسن روحانی، یکی از عناصر کلیدی در جریان درگیری های سال ۸۸ که وظایفی همچون کانالیزه کردن همه گروه های اصلاحات به نفع موسوی و جا انداختن رنگ سبز را با راه اندازی کمپینی به عنوان موج سوم بر عهده داشت، شعارهایی را برای نشست روحانی از انگلستان طرح کرد.

1
 
محمد رضا جلالی پور فتنه گر فراری ساکن انگلستان طراح اغتشاش در حسینیه جماران

همچنین وب سایت سلام که توسط سرپل نهضت آزادی در پاریس به روز می شود نوشت:

“همانطور که در عکس‌ها دیدیم٬ تعدادی از جوان‌ها (به ویژه دخترها) در هنگام سخنرانی حسن روحانی٬ عکس‌های میرحسین موسوی را در دست داشتند که بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت. این حرکت به ما نشان می‌دهد که می‌توانیم در نشست‌ها یا سخنرانی‌های نامزدهای اصلاح‌طلب یا دست‌کم کسانی که به رای این بخش از جامعه چشم دوخته‌اند٬ حصر رهبران جنبش سبز و دیگر زندانیان سیاسی را یادآوری کنیم و بر خواست‌های انسانی٬ اجتماعی٬ قانونی و تاریخی‌مان پافشاری کنیم. اینگونه‌است که می‌توانیم از عکس‌ّهای قهرمانان مردمی (سران فتنه ) و دیگر نمادهای جنبش سبز(فتنه سبز) استفاده کنیم.”

گردانندگان این سایت که به دلیل اغتشاش حسینیه جماران در پوست خود نمی گنجیدند با انتشار خبری از مخاطبان خود درخواست جاسوسی کرد.

در ادامه خبر ضمن تشویق فتنه گران به آشوب و اغتشاش نوشته است:” حتما شما هم ایده‌های خلاقانه‌ای در ذهن دارید و یا حتی آنها را پیشتر تجربه کرده‌اید. آنها را با ما در میان بگذارید و در صورت امکان عکس و تصویری از آنها را برای ستاد خودتان بفرستید تا دیگر همراهان‌مان هم بتوانند از خلاقیت شما بهره‌مند شوند.”

موضوع بسیار مهم دیگر  اینکه این افراد از آرامش مردم در آستانه برگزاری انتخابات به شدت ناراحت و نگران هستند و با هر وسیله سعی دارند آشوب و اغتشاش ایجاد کنند، شواهد نشان می دهد رفتار حامیان حسن روحانی تکرار می شود و مسئولان امنیتی و انتظامی باید برخورد جدی با این قضیه داشته باشند.

2
 
حسینیه جماران شنبه ۱۱ خرداد حامیان حسن روحانی!عکس موسوی فتنه گر را بالا گرفته اند
3
سایت سلام توسط گروهک نهضت آزادی از پاریس هدایت میشود

 

مرصاد نیوز

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد