ملت ایران آزمایشگاه دولتمردان نیست/نشان خواهم دادم رابطه صنعت و علم یعنی چه

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18405|00:08 - 1392/03/14
نسخه چاپی
به گزارشخبرنگار اعزامی باشگاه خبرنگاران به استان قزوین، محسن رضایی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در راستای سفرهای تبلیغاتی‌اش به این استان و در جمع مردم این شهر گفت:‌ نخست بابت تاخیری که پیش آمد عذرخواهی می‌کنم ما از ساعت 5 راه افتادیم و تا ساعت 9 شب در راه بودیم و این به دلیل ترافیک شدید بود که این یکی از مشکلات کشورمان است، راهی را که از تهران تا قزوین طی کردیم باید به تبریز می‌رسیدیم.  
 
وی افزود: شهرسازی ما باید اصولی باشد، ولی در حال حاضر آلودگی هوا، بیکاری، گرانی و ... از ویژگی‌های پایتخت است؛ پایتخت ما باید بسیاری از مسائل از جمله محیط زیست را رعایت کند.   
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را تسلیت عرض می‌کنم، گفت: حضرت امام فرمودند؛ بعد از من اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان بیافتد، بنابراین از زمانی که امام(ره) از بین ما رفت چقدر به این مهم عمل کردیم؟
 
رضایی اظهار داشت: دولت‌های هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد معمولا افراد دلسوزی بودند ولی آیا توانستند مسئولان اهل را بر سر کار بیاورند آیا مسئولیت‌ها به دست اهلان داده شد، اگر این چنین بود ما مشکلی نداشتیم.  
 
وی تصریح کرد: مشکلات نشان می‌دهد  در عمل به وصیت امام کوتاهی کردیم.  
 
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌دولتمردان باید این امانت را به خوبی حفظ کنند، نباید دولتمردان براساس سلیقه و رفاقت و جناح، گروه خاصی را بر سر مناطق مختلف بیاورند و کارنامه ضعیف داشته باشند.  
 
رضایی افزود:‌وقتی مردم دولتمردان را انتخاب می‌کنند یعنی امین و امانتدار انتخاب می‌کنند و دولت باید امین مردم باشد.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم‌سالاری دینی یک جاده دوطرفه است گفت:‌مردم زینت‌المجالس نیستند مردم ولی‌نعمت و صاحبان جمهوری اسلامی ایران هستند.  
 
وی اظهار داشت: حضور مردم ایران در انتخابات تشریفاتی نیست و دولتمردان باید پاسخگو باشند و نباید اجازه دهیم دولتمردان هر کاری خواستند انجام دهند.  
 
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه به مشکلات کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: روستاهای ما به خانه سالمندان تبدیل شده است؛ برق رفته، جاده‌ها از بین رفته، مدرسه وجود ندارد و شغلی هم نیست، این مشکلات به خاطر نبود کشاورزی است، به خاطر تعطیلی کارخانجات است.  
 
رضایی با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات کشور است گفت: وقتی می‌بینم یک جوان وسط خیابان تهران بر اثر اعتیاد به زمین می‌افتد احساس می‌کنم یک بمب منفجر می‌شود، بی‌توجهی به جوانان زیاد شده است.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: اداره کشور فقط سفر به خارج و استقبال از روسای جمهور دنیا نیست، پس هنر، فرهنگ و ورزش چه می‌شود، چرا هنر و فرهنگ ایران به این صورت است.
 
وی گفت: اگر اداره کشور را فقط سفر به خارج از کشور یا استقبال از روسای جمهور کشورها بدانیم اما به فرهنگ، هنر، گرانی و اشتغال توجه نکنیم، این کشورداری اشکال دارد ما می‌خواهیم بگوییم محور اصلی ما توجه به جوانان، کشاورزان، کارگران، معلمین و بازنشستگان است.  
 
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: سال 88 کشور در مرز هشدار بود اما اکنون از هشدار گذشته‌ایم و من اخطار می‌دهم اگر به هشدار توجه نشود خطر جدی ما را تهدید می‌کند اگر نمی‌توانید راه را باز کنید، راه را برای این جوانان باز کنید، به خاطر همین آمده‌ام به خاطر پیروزی آمده‌ایم.
 
رضایی اظهار داشت: نشان خواهم دادم رابطه صنعت و علم یعنی چه، نشان خواهم داده اداره اقتصاد، کشاورزی، اشتغال و فرهنگ یعنی چه، با همین جوانان یک خیزش بلند در کشور درست می‌کنیم و با کمک آنها کویر به بهشت تبدیل می‌کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: در 20 سال گذشته خیلی به ما سخت گذشته هر کاری از دستم بر می‌آمد انجام دادم هر مشورتی می‌خواستم انجام دادم اما وقتی دیدم مشکلات حل نمی‌شود به عرصه آمدم درست است سخت گذشت ولی به عرصه آمدم، نمی‌شود با سرنوشت یک ملت بازی کنیم و باید مسئولانه با سرنوشت یک ملت برخورد کنیم،‌ ملت ایران آزمایشگاه دولتمردان نیست.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اگر زمان دفاع مقدس حماسه از لوله تفنگ بیرون می‌آمد امروز از اندیشه و قلم بیرون خواهد آمد.
 
وی در ادامه به ظرفیت‌های استان قزوین اشاره کرد و گفت:‌این شهر آئینه تمام نمای ایران است چرا که قومیت‌های مختلف در آن زندگی می‌کنند.  
 
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود:‌در برنامه‌ام برای قزوین یک شهر کشاورزی ایجاد خواهم کرد و همچنین صنعت قزوین را فعال خواهم نمود.  
 
رضایی گفت: سهام عدالت را آزاد می‌کنم برای امر ازدواج جوانان، بیست و سه میلیون تومان جهیزیه اختصاص خواهم داد و روش کار به این صورت است که با یک تیر دو نشان می‌زنیم یعنی به صنایع نقدینگی می دهیم تا آنها به جوانان جهیزیه ازدواج بدهند.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: یارانه سبز را بارها گفته‌ام ولی برخی نامزدها نیز این را می‌گویند ما که بخیل نیستیم ولی این موضوع مفصل است و آنرا انجام خواهم داد.  
 
وی در ادامه به امر سربازی اشاره کرد و گفت:‌سربازی یکی از مشکلات جوانان به ویژه دانشجویان است، سربازی اجباری را کنار می‌گذاریم و سربازی حرفه‌ای را می‌آوریم؛ این طرح را در شورای عالی امنیت ملی مطرح خواهم کرد.  
 
یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌برای بانوان کسب و کار خانگی پیش‌بینی کردیم.  
 
رضایی ادامه داد: بیشترین تلفات جانی در کشور بر اثر حوادث خودروسازی است، من اسم این خودرو را گذاشته‌ام قتلگاه متحرک، اجازه نخواهم داد یک خودرو به استاندارد از کارخانه بیرون بیاید.  
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تصریح کرد: حضرت اباعبدالله‌ الحسین در کربلا دو محور داشتند یک جبهه نظامی و یک جبهه زندگی، ایشان با اینکه به حضرت ابالفضل (ع) نیاز داشتند ولی ایشان را به سراغ خیمه‌ها یعنی زندگی فرستاد و ما نیز برای همین منظور آمده‌ایم. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد