رحیمی:

امام خميني (ره)باعث بيداري مسلمين در جهان شد/ امام ( ره ) یک حقیقت همیشه زنده

کد خبر: 18513|09:45 - 1392/03/14
نسخه چاپی
امام خميني (ره)باعث بيداري مسلمين در جهان شد/ امام ( ره ) یک حقیقت همیشه زنده
مدیر اداره آموزش و پرورش صحنه گفت: نسل جوان انقلاب باید با معیار ها و تفکرات حضرت امام(ره) آشنا شوند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

"حسن رحیمی"  مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان صحنه صبح امروز در گفتگو با امروله اظهار داشت: امام خمینی(ره) شخصیتی بود که تاثیر ایشان محدود به کشور ایران نبوده وتاثیر این بزرگ مرد تاریخ  را می توان در انقلاب های سیار کشورها مشاهده کرد.

رحیمی عنوان کرد: ملت های سایر کشور ها به این نتیجه رسیدند که  می توانند با الگو برداری و ادامه راه و رسم امام راحل بر حکومت های ظالم عصر  خود پیروز شوند .

وی بابیان اینکه بالاترین سرمایه قدرت نظام ما جوانان هستند تاکید کرد: با وجود جوانان ایران هیچ امیدی برای دشمنان این نظام باقی نمانده است و کشور ما امروز قدرتمدانه در مقابل قدرت های غرب و شرق ایستاده و به حمد الهی کشوری داریم که اسلام ناب محمدی را آن موج می زند .

مدیر اداره آموزش و پرورش صحنه بالاترین نقش تربیتی اعزام زائرین به مرقد امام(ره) را آشنایی نسل امروز انقلاب با معیارها و تفکر حضرت امام خمینی(ره) دانست و در ادامه گفت: باید نسل جوان بداند که شخصیت امام چگونه بوده است  و چه آرمان ها و تفکراتی را مد نظر داشته است و آنها با حضور عاشقان در مرقد معمار کبیر انقلاب که همچون دریای خروشان  است همراه شوند و بتوانند حس وفا داری را به نسل بعدی منتقل کنند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد