انتقاد از دولتها به معنی زیر سوال بودن نقاط قوت گذشته نیست

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18568|13:57 - 1392/03/14
نسخه چاپی
به گزارشافکارنیوز،حجت‌الاسلام صدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده‌اند که نفیا یا اثباتا نظری روی کاندیدای خاصی ندارند و در اثبات این مورد هیچ سندی بالاتر از فرمایش خود ایشان نیست.

وی افزود: در بین ما طلبه‌ها ضرب‌المثلی وجود دارد که می‌گوید اجتهاد در مقابل نص، معنایی ندارد. یعنی چیزی که به این وضوح وجود دارد دیگر بحثی درباره اش باقی نمی‌ماند. رهبری بارها اعلام کرده‌اند یک یک رای بیشتر ندارند و با همان رای و انتخاب شخصی مثل همه مردم سعی بر شناسایی گزینه اصلح می‌کنند.

شریعتی همچنین با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، با بیان اینکه انتقاد از دولت‌های گذشته به معنای انکار جهاد و کار مثبت رؤسای جمهور گذشته نیست، خاطر نشان کرد: خدمات انجام شده در طول فعالیت‌ نظام جمهوری اسلامی آنقدر ارزشمند است که هر آدم عادی کوچه و بازار هم آن این را می‌داند و نمی‌توان منکر آن شد.

وی افزود: فعالیت‌های رو به رشد و توسعه‌های صورت گرفته در نظام جمهوری اسلامی در طول زمان، پایدار بوده هر چند این توسعه‌ها در برخی از دولت‌ها شتاب داشته و در برخی دیگر با سرعت کمتری پیش رفته است. همان‌طور که حضرت ‌آقا فرمودند اشاره به نقاط ضعف و قوت دولت‌ها تنها برای تقویت نقاط قوت و از بین رفتن ضعف‌هاست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد