هدف امام (ره) همان هدف دين مبين اسلام، يعني نجات بشريت بود

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18569|13:58 - 1392/03/14
نسخه چاپی
"لاله افتخاري" نماينده مردم تهران، ري‌، شميرانات و اسلامشهر و سخنگوي فراکسيون زنان در مجلس در گفتگو باخبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگارانضمن تسليت به مناسبت فرا رسيدن سالروز رحلت امام (ره) گفت: هدف امام (ره) همان هدف دين مبين اسلام، يعني نجات بشريت بود و بر همين اساس زماني که مردم شعار "جنگ، جنگ تا پيروزي را سر مي‌دادند" حضرت امام (ره) مي‌فرمودند، پيروزي خودمان هدف نيست بلکه هدف رفع فتنه از عالم و نجات بشريت است.
 
وي در ادامه افزود: هدف امام (ره) نه نجات کشور، نجات مسلمانان و نجات شيعيان، بلکه نجات بشريت از بند استعمار و بردگي نوين بود که مردم به آن دچار شده بودند و عده‌اي نيز از آن بهره مي‌گرفتند.
 
افتخاري با بيان اينکه حضرت امام (ره) خود را خدمتگذار اين راه مي‌دانستند، تصريح کرد: حضرت امام (ره) در اين راه جهاني فکر مي‌کردند تا اين انقلاب بتواند پا بگيرد و اين شجره طيبه ريشه بدواند و الهام‌بخش جهانيان باشد.
 
وي ادامه داد: حضرت امام (ره) با نگاه ديني خود نسبت به کرامت زنان، محرومين، مستضعفين، کارگران و اقشاري که در طول تاريخ بيشترين صدمه را ديدند توجه جدي داشتند.
 
عضو کميسيون فرهنگي مجلس اظهار داشت: امام(ره) در اين راه از همه ظرفيت‌ها استفاده کرد و تاکيد ايشان نيز در اين راه بر نيروي مردمي بود و توانستند با ظرفيت‌سازي براي نيروي مردمي، توکل به خدا و اميد، پيروز شوند.
 
افتخاري در خاتمه به راه تداوم انقلاب اشاره کرد و گفت: مسئولين بايد براي به کارگيري از نيروهاي مردمي، ظرفيت‌سازي و برنامه‌ريزي کنند ضمن آنکه مردم و مسئولين بايد پشت سر ولايت فقيه بايستند تا اين انقلاب تداوم داشته باشد و روز به روز باشکوه‌تر و موفق‌تر باشد، همان‌گونه که حضرت امام(ره) فرمودند؛ پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا آسيبي به شما نرسد، چراکه اين ولايت‌فقيه است که تداوم بخش را  راه انبياء و اولياء و  پرچم‌دار نجات بشريت و هدايت آنهاست.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد