احتمال تعطیلی مجلس در 21 و 22 خرداد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18584|14:10 - 1392/03/14
نسخه چاپی
یک عضو هیات رییسه مجلس گفت: با توجه به عضویت بیش از 90 نماینده در هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراها، احتمالا مجلس سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی ندارد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: برخی نمایندگان از هیات رییسه درخواست کرده‌اند تا برای رسیدگی به موضوع نظارت بر انتخابات شوراها جلسات 21 و 22 خرداد مجلس تعطیل شود که احتمال قبول این نظر وجود دارد.

وی افزود: اگر نمایندگان بر این موضوع اصرار داشته باشند، به جای جلسات سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده، مجلس دوشنبه جلسه خواهد داشت تا نمایندگان به موضوع نظارت بر انتخابات شوراها رسیدگی دقیق داشته باشند.

این عضو هیات رییسه مجلس همچنین با بیان اینکه مجلس یکشنبه هفته آینده ایرادات شورای نگهبان را بررسی می‌کند گفت: اگر بررسی ایرادات شورای نگهبان در روز یکشنبه به اتمام نرسد، این کار در روز دوشنبه 20 خرداد ادامه پیدا می‌کند.

سبحانی‌نیا در پایان یادآور شد که اصل بر این است که هفته کاری و جلسات علنی مجلس طبق روال همیشگی یعنی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار شود، مگر آنکه نمایندگان درخواست دیگری با توجه به وظیفه نظارتی‌شان در انتخابات شوراها داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد