عملکرد مسئولان دولتی ضعیف است

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18585|14:11 - 1392/03/14
نسخه چاپی
محسن رضایی گفت: مسئولان دولتی با بکارگیری شیوه نادرست مدیریتی نتوانستند مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم را برطرف کنند که وضعیت کنونی کشور بیانگر روشن نتیجه اقدامات و عملکرد ضعیف آنان است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن رضایی در جمع مردم قزوین در سالن شهید بابایی این شهر با اشاره به رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی، این روز را به هوادارانش تسلیت گفت و اظهار داشت: امام خمینی (ره) با قیام در برابر حاکمان ظالم توانستند نظام اسلامی را در کشور برپا کنند که بعد از 10 سال رهبری از بین مردم ایران رفته و به ملکوت اعلی پیوستند.
 
وی بیان کرد: قرار بود بنده در ساعت 19 شب در سالن ورزشی شهید بابایی سخنرانی کنم ولی متاسفانه به دلیل ترافیک تهران و کرج نتوانستم خودم را به موقع در این سالن ورزشی آماده کنم.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با اشاره به اینکه مسیری که از تهران تا کرج باید در 2 ساعت طی شود متاسفانه به دلیل ترافیک 5 ساعت طول می‌کشد که این مهم از مهم‌ترین معضلات شهرسازی کشور است، اذعان داشت: وجود این مشکل نشان‌دهنده این است که شهرسازی در کشور در مسیر درستی حرکت نکرده است.
 
این مسئول ادامه داد: متاسفانه به دلیل شهرسازی غلط در کشور اکنون کرج به تهران و تهران به دماوند متصل شده و ترافیک، آلودگی هوا، بیکاری و گرانی از ویژگی‌های پایتخت ایران است در حالی که این پایتخت باید الگوی محیط زیست باشد.
 
رضایی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «بعد از من اجازه ندهید که نامحرمان و نا اهلان بر سر کار بیایند»، اذعان داشت: واقعا از زمانی که امام راحل از بین مردم رفت ما چقدر توانستیم این شعار را در کشورمان عملی کنیم.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ادامه داد: هاشمی، خاتمی و احمدی‌نژاد افراد دلسوزی در اداره کشور بودند ولی آیا آنان توانستند افراد محرم را در پست‌ها بیاورند و کشور را با قدرت اداره کنند آیا این مسئولان سمت‌های کشوری را به اهلشان دادند، نه چنین کاری نکردند چراکه اگر چنین می‌کردند کشورمان ما با این همه مشکلات اقتصادی، فرهنگی، اشتغال و اجتماعی روبرو نبود.
 
مسئولان دولتی از دستورات رهبری کوتاهی کردند
 
این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان کشوری از اجرای دستورات و بیانات مقام معظم رهبری کوتاهی کردند، اذعان داشت: بنده بعد از رئیس‌ جمهور شدنم با اطاعت از بیانات مقام معظم رهبری اصلاح رابطه بین دولت و مردم را در دستور کارم قرار می‌دهم تا بتوان بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کرد.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری بیان کرد: رئیس‌ جمهور دولت‌های قبلی بر اساس دوستی، جناح، حزب و گروه افرادی را در مسئولیت‌های کشوری انتخاب کردند که همین دلیل موجب شد تا آنان از کارنامه عملکرد ضعیفی در اداره کشور برخوردار باشند.
 
وی با بیان اینکه مردم ولی نعمت و صاحبان اصلی نظام ایران و انقلاب هستند و رئیس‌ جمهور نماینده آنان است، اظهار داشت: به نظرم زمانی که مردم رئیس‌ جمهوری را انتخاب می‌کنند او باید امانتدار مردم باشد چراکه مردم آنان را انتخاب می‌کنند بر این اساس باید پاسخگو مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مردم باشند.
 
رضایی با اشاره به اینکه ملت ایران در انتخابات ریاست‌ جمهوری یک نماینده به عنوان وکیل و امین انتخاب می‌کنند تا به نمایندگی از آنان کشور را اداره کند، اذعان داشت: این رئیس‌ جمهور نباید بر اساس سلیقه شخصی، حزب، جناح، گروه و باندی کشور را اداره کند بلکه باید با حفظ این امانتداری بهترین افراد را در مسئولیت‌های کشوری انتخاب کند تا بتواند مشکلات کشور را برطرف کند.
 
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات تشریفاتی نیست و دولتمردان باید پاسخگو آنان باشند، ابراز داشت: رئیس‌ جمهور دولت‌های گذشته که اداره کشور را به عهده گرفتند هر کاری که می‌خواستند کردند، البته دلسوز بودند، ولی به علت عدم بکارگیری شیوه درست مدیریتی در اداره کشور، آنان نتوانستند مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مردم را برطرف کنند که امروز نتیجه اقدامات و عملکرد ضعیف آنان وضعیت کنونی کشور است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد