AFC کارت وینگادا را صادر کرد

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18588|14:14 - 1392/03/14
نسخه چاپی
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به دوحه، با وجود این‌که هنوز خبر رسمی از نشستن نلو وینگادا بر روی نیمکت تیم ملی ایران در بازی امشب به تایید مقامات مسوول در کاروان تیم ملی نرسیده، اما کارت مربیگری وینگادا برای نشستن روی نیمکت صادر شد و به احتمال فراوان این مربی پرتغالی برنامه‌های کی‌روش را در طول 90 دقیقه به بازیکنان گوشزد خواهد کرد.
 
با این حال معلوم نیست کی‌روش که به خاطر حکم جنجالی فیفا محروم شده از کجا بازی را تماشا و نکات فنی‌اش را به چه صورت به کادر فنی منتقل می‌کند.
 
هم‌چنین سفارت ایران در قطر با هماهنگی معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال برنامه‌های ویژه‌ای برای حمایت تیم ملی در نظر گرفته و قرار است پرچم و شال گردن‌های ایران در بین تماشاگران حاضر در ورزشگاه توزیع شود.
 
هدایت تماشاگران ایرانی نیز بر عهده‌ی لیدرهایی است که توسط فدراسیون به دوحه اعزام شده‌ند.
 
یکی از دغدغه‌های بزرگ کادر فنی تیم نیز مربوط به هوای فوق‌العاده گرم و مرطوب دوحه است. اکنون دمای هوای دوحه 42 درجه سانتیگراد بوده که پیش‌بینی می شود تا 45 درجه هم افزایش یابد. البته با توجه به اردوی پیشین تیم ملی در امارات، به گفته‌ی بعضی از بازیکنان، تحمل شرایط هوای دوحه آسان شده است. هم‌چنین گرد و غبار شدیدی آسمان دوحه را فرا گرفته است.
 
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله‌ی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل از ساعت 20:45 امروز، سه‌شنبه در ورزشگاه جاسم حمد دوحه به مصاف قطر می‌رود و برای امیدوار ماندن به صعود به این مسابقات تنها باید به سه امتیاز فکر کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد