شعار شایسته سالاری کجا رفت؟

سرویس: اخبار کوتاهکد خبر: 18984|11:34 - 1392/03/15
نسخه چاپی
به گزارش "ندای انقلاب"، علیرضا نصر آزادانی ضمن بیان مطلب فوق بهمهرافزود: اینکه گفته می شود من قبول کردم در وزن چهارم مبارزه کنم درست ولی قبول کردن شرط داشت و آن مشورت با پزشک بود، وقتی درصد چربی من پائین است و باید ۷ کیلو کم کنم و همین موضوع روی توان فنی و بدنی من تاثیر منفی دارد چگونه می توانم در وزن چهارم مبارزه کنم.

وی افزود: بارها و بارها اعلام کردم که نمی توانم در وزن چهارم مبارزه کنم، این موضوع را به فدراسیون اعلام کرد و رئیس فدراسیون به من گفت مصاحبه نکن من درستش می کنم، حتی شب قبل از انتخابی در حضور سلطانی به سر مربی تیم ملی اعلام کردم که در وزن چهارم مبارزه نخواهم کرد.

این عضو تیم ملی در مورد انتخابی روز دوشنبه گفت: می گویند این مسابقه انتخابی نبوده، ولی به من گفتند احتمال دارد انتخابی که باشد احتمال دارد هم نباشد، این که نمی شود اگر من می باختم تصمیم چیز دیگری بود.تمام شرایط یک مسابقه رسمی فراهم بود چگونه می گویند انتخابی نبوده است.

نصر در ادامه افزود: اینکه می خواهم حق خود را بگیرم بازیکن سالاری است، من در وزن پنجم، ۵ ماه است که در اردو حضور دارم، چهار مسابقه انتخابی زدم که حاصل آن چهار پیروزی و یک شکست بود، در تورنمنت های اسپانیا و تونس هم در همین وزن مبارزه کردم نمی دانم بر چه اساسی باید وزن خود را تغییر دهم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکسال در اردوی المپیک بودم، وزن خود را تغییر داده و به وزن چهارم آمدم، قهرمان آسیا شدم و در هر تورنمنتی که رفتم طلا گرفتم، در آخر هم با تصمیم فدراسیون انتحابی برای المپیک برگزار نشد و من به این تصمیم احترام گذاشتم.

قهرمان سال ۲۰۱۱ جهان با طرح این سئوال که چرا یکسال قبل رنکینگ مهم بود الان ارزش خود را از دست داده اظهار داشت: آن زمان که به وزن چهارم آمدم به زعم آقایان یک تکه پوست و استخوان بودم! من به دلیل رفاقتی که با معتمد داشتم هیچ چیز نگفتم و مصاحبه نکردم و صبور بودم ولی الان نمی خواهم در وزنی که مدال طلای جهان را دارم و رنکینگ دوم جهان هستم و تمام مدعیان داخلی را نیر شکست داده ام حق مرا ضایع کنند.

نصر افزود: نمی دانم این تصمیم بر اساس کدام منطق اتخاذ شده که یک تکواندوکار بعد از چند ماه زحمت که همه انتخابی ها را هم پیروز شده بدون دلیل به خانه برود و من جای او را بگیرم ، آیا این تضییع حق نیست؟ مگر حجی زواره در تمام ماه های اخیر در وزن ششم حضور نداشت؟ کجای این بخش شایسته سالاری است؟

وی در پایان در خصوص مهلت کادر فنی تا روز شنبه برای بازگشت به اردو گفت: من تصمیم خود را گرفته ام، حضور در وزن پنجم حق من است اگر کادر فنی خواستند که در خدمت تیم ملی هستم و در غیر اینصورت برای تیم ملی آرزوی موفقیت در مسابقات جهانی را خواهم داشت.

تیم ملی تکواندو برای حضور در بیست و یکمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان(۲۴ تا ۳۰ تیرماه) در مکزیک آماده می کند.