اجرای 70 درصد مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 283758|14:13 - 1394/02/13
نسخه چاپی
اجرای 70 درصد مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در کرمانشاه

به گزارشامروله، 

 
 

 

94/02/13 - 08:46
شماره: 13940213000073
 
نسخه چاپيارسال به دوستان
طی سال گذشته صورت گرفت
اجرای 70 درصد مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در کرمانشاه

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه از اجرایی شدن 70 درصد مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در کرمانشاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای 70 درصد مصوبات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در کرمانشاه
 
  •  

کیوان کاشفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: سال گذشته 18 جلسه شورای گفت‌وگو در کرمانشاه برگزار شد و در مجموع 146 مصوبه داشت که بیش از 70 درصد این مصوبات نیز اجرایی شد.

وی بیان داشت: در جلسه اخیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در تهران و با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی و قوه قضاییه و فعالان بخش خصوصی برگزار شد، از شورای گفت‌وگوی استان کرمانشاه و خدمات استاندار کرمانشاه به‌عنوان رئیس شورای استان به‌دلیل برگزاری منظم و با کیفیت جلسات شورا قدردانی شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه تمایل بخش خصوصی برای مشارکت اقتصادی و تأثیرگذاری در توسعه استان و همچنین تمایل استاندار به استفاده از ایده‌ها و نظرات بخش خصوصی را دو عاملی نتیجه‌بخش بودن مصوبات این شورا عنوان کرد.

به گفته کاشفی، پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص احیای واحدهای راکد استان، تاکنون منجر به فعال‌سازی مجدد 39 واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار میلیارد ریال و اشتغال 2 هزار و 17 نفر شده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه منطقه ویژه اقتصادی و پتروشیمی چهارم از طرح‌های مهمی است که در طول یک‌سال گذشته مصوب شده و اقدامات اجرای آن‌ها در حال انجام است.

این مسئول با تاکید بر اختصاص بودجه به شوراهای گفت‌وگوی استانی، اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های بالقوه علمی استان‌ها در تصمیم‌گیری‌های شورا استفاده شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه ایجاد و توسعه رویه ترانزیت کالا در مرز پرویزخان و اخذ رویه صادرات نفت و مشتقات نفتی از گمرکات استان کرمانشاه را از مهمترین مصوبات جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان در حوزه‌های مختلف برشمرد.

کاشفی یادآور شد: پیگیری به‌منظور راه‌اندازی بازارچه مرزی سومار با توجه به موقعیت مناسب این مرز، راه‌اندازی مرکز پژوهش‌های بازرگانی در اتاق و پیگیری و اخذ رویه صادرات فرش دستباف از طریق گمرک کرمانشاه از دیگر مصوبات اتاق طی سال گذشته بوده است.

وی تشکیل کنسرسیوم خدمات فنی و مهندسی و عمرانی با رویکرد صادراتی و سایر کنسرسیوم‌های تخصصی را از دیگر مصوبات استان عنوان کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد