روزهای بارانی - خاکی در انتظار استان کرمانشاه

سرویس: اخبار استانکد خبر: 283809|17:22 - 1394/02/14
نسخه چاپی
روزهای بارانی - خاکی در انتظار استان کرمانشاه
پس از سپری شدن روزهای نسبتا طولانی که هوای گرم و آفتابی بر جو استان کرمانشاه حاکم بود، هواشناسی از ورود سامانه ای بارش زا از عصر امروز (دوشنبه) خبر داد.

به گزارشامروله، 

به نقل از اداره کل هواشناسی کرمانشاه، براساس آخرین تحلیل از اطلاعات هواشناسی، سامانه ای نسبتا قوی و ناپایدار از ظهر امروز (دوشنبه 14 اردیبهشت) تا اواخر وقت فردا جو استان را تحت تاثیر قرار می دهد.

بر این اساس، با ورود سامانه ناپایدار، دمای شبانه افزایش می یابد و در برخی ساعات نیز وزش شدید باد، بارندگی همراه با رعد و برق و رگبار پراکنده توام با بارش تگرک در سطح استان کرمانشاه قابل مشاهده خواهد بود.

بنا به اعلام هواشناسی کرمانشاه، این شرایط ناپایدار از امشب تا اوایل صبح فردا در مناطق شمالی و شرقی استان نمود بیشتری دارد و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و ایجاد سیلاب های محلی نیز دور از ذهن نخواهد بود.

همچنین پیش بینی غبارآلود شدن هوای استان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری بخصوص در نواحی مرزی و غربی استان بسیار محتمل است.

استان کرمانشاه سالانه 460 میلیمتر بارندگی دارد اما در سال های اخیر بخصوص سال بارشی کنونی بدلیل بروز خشکسالی، میانگین بارش استان تا حد 315 میلیمتر هم کاهش یافته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد