نماینده کرمانشاه در مجلس:تربیت افراد متخصص جامعه توسط معلمین صورت می گیرد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 283812|17:27 - 1394/02/14
نسخه چاپی
نماینده کرمانشاه در مجلس:تربیت افراد متخصص جامعه توسط معلمین صورت می گیرد
یکی از نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: کار معلمی بسیار مقدس و ارزشمند است چرا که تربیت افراد متخصص هر جامعه به دست آن ها صورت می گیرد.

به گزارشامروله، 

عبدالرضا مصری روز دوشنبه در همایش تجلیل از معلمین نمونه استان کرمانشاه که در سرسرای شهید بهشتی برگزار شد اظهار کرد: کار معلمان همان کار انبیای الهی است و امر تعلیم و تعلم در دین مبین اسلام جایگاهی بس رفیع و بلندمرتبه دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی متخصص اصلی ترین و بزرگترین سرمایه هر کشوری است گفت: اگر معلمان دلسوز و زحمتکش نبودند این نیروها نیز هرگز رشد نمی کردند و جامعه از وجود چنین افرادی خالی می ماند.

مصری ادامه داد: معلمان تاثیرگذاری بالایی روی دانش آموزان دارند و هر حرکت، رفتار و گفتار آن ها روی باطن دانش آموزان تاثیر بالایی خواهد داشت.

این نماینده مجلس ادامه داد: معلمان مسوول تربیت افرادی هستند که همین افراد قرار است فردای این استان و کشور را بسازند بنابراین باید نهایت توجه و دقت به قشر زحمتکش معلم صورت گیرد تا آن ها نیز بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی با تاکید بر اینکه کثرت معلمین نباید باعث تضییع حقوق آن ها شود گفت: هر قدر به این قشر زحمتکش توجه شود حاصل این توجه به نفع جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

در پایان این مراسم از 403 معلم نمونه منطقه ای و 20 معلم نمونه استانی با اهدا لوح و جایزه تجلیل شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد