باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلام آبادغرب متلاشی شد

سرویس: اخبار استانکد خبر: 283835|22:11 - 1394/02/14
نسخه چاپی
باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اسلام آبادغرب متلاشی شد
فرمانده نیروی انتظامی اسلام آباد غرب از متلاشی شدن یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارشامروله، 

سرهنگ بهروز سرتیپ نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 500 گرم شیشه از این باند کشف شده است.

وی همچنین از متلاشی شدن چند باند دیگر که جزء باندهای اصلی وارد کننده مواد مخدر به اسلام آباد بودند خبر داد.

وی گفت: تجربه ثابت کرده برای مقابله اصولی با توزیع مواد مخدر باید به ریشه ها توجه کرد و با این اقدامات نسبت به مدت مشابه سال قبل 26 درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

سرهنگ سرتیپ نیا گفت: با برنامه مدون و تلاش شبانه روزی پلیس نسبت به مدت مشابه سال قبل توفیقات قابل ذکری را به دست آورده ایم و شاهد کاهش 6 درصدی سرقت از منزل، 71 درصدی سرقت از اماکن دولتی، 26 درصدی سرقت خودرو، 78 درصدی سرقت محتویات خودرو، 23 درصدی کیف قاپی و کاهش 13 درصدی جرائم خشن و در مجموع کاهش 15 درصدی میزان جرائم نسبت به سال قبل بوده ایم.

وی اظهار کرد: همچنین 100 درصد کشفیات کالای قاچاق و 11 درصد کشف سلاح شکاری افزایش داشته است.

سرتیپ نیا در ادامه گفت: مسوولین در گذشته توجهی به زیرساخت های اجتماعی نکردند و بدون توجه به جانمایی کلانتری براساس معیارهای تخصصی و قابلیت دسترسی به مناطق مختلف، مکانی را برای احداث کلانتری 11 در نظر گرفتند که ما این مکان را تغییر داده و نقطه مناسبی را برای احداث کلانتری با توجه به جمیع جهات در نظر گرفته ایم که با مشارکت واحد مهندسی ناجا عملیات اجرایی آن در آینده نزدیک شروع خواهد شد.

وی گفت: با نصب دوربین در برخی مناطق شهر اسلام آباد اشراف بیشتری بخصوص برای مقابله با نزاع های خیابانی و حضور بموقع پلیس در صحنه ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: مقوله امنیت در تمام دنیا مقوله ای نسبی است و در هیچ کجای جهان امنیت مطلق وجود ندارد و برای ارتقا سطح امنیت اجتماعی علاوه بر تعهد کاری ماموران نیروی انتظامی باید امکانات سخت افزاری و نرم افزاری نیز تقویت شود و مردم نیز باید اقدامات ایمنی را به درستی رعایت کنند.

اسلام آباد غرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد