حجت الاسلام شکری:

دستگاه دیپلماسی باید جواب یاوه گویی های غرب را بدهد/ چشم امید مردم یمن به جمهوری اسلامی ایران است

سرویس: شهرستانکد خبر: 283977|16:15 - 1394/02/18
نسخه چاپی
دستگاه دیپلماسی باید جواب یاوه گویی های غرب را بدهد/ چشم امید مردم یمن به جمهوری اسلامی ایران است
پایگاه خبری امروله : امام جمعه موقت شهرستان صحنه گفت : اگر روزی شعار وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جوابم دهد در مملکت ما گفته شود تمام منافع غربی ها با خاک یکسان می شود.

به گزارشامروله، امام جمعه موقت شهرستان صحنه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته عنوان کرد :از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می رفت قاطعانه جواب یاوه گویی های غرب را بدهد ولی غربی ها جواب خود را از دیدار معلمان با مقام معظم رهبری دریافت کردند که ایشان فرموند آمریکا غلط می کند .

 

وی ادامه داد : واقعیت امر این است که جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت و اقتدار می باشد و هر کشوری در دنیا بخواهد به ایران حمله نظامی کند تمام منافعش چه در دریا و چه در خشکی مورد تهدید جدی قرار می گیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین فرهاد شکری با بیان اینکه آمریکایی ها بهتر از هر کشوری میدانند که نیروهای فدایی ، تیرهای غیبی ،موشک های شهاب ، سجیل و ... هر زمانی که ولی امر مسلمین دستور دهد آنجا را به آتش می کشند تصریح کرد : اگر روزی شعار وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جوابم دهد در مملکت ما گفته شود و سربندهای یازهرا به پیشانی ها بسته شود تمام منافع غربی ها با خاک یکسان می شود.

 

حجت الاسلام شکری خاطر نشان کرد : دستگاه دیپلماسی کشور باید در متن تبریک وزیر جدید امور خارجه عربستان دقت ، و از تعریف و تمجدید های بی مورد پرهیز می کرد که روزنامه الیوم عربستان ننویسد پیام تبریک دستگاه دیپلماسی کشور ایران به وزیر امور خارجه عربستان نشانه ضعف این کشور است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صحنه با اشاره به اینکه ما امروز نمی توانیم در دنیای اسلام برادران شیعه خودمان را به نسل های وهابی عربستان بفروشیم در پایان گفت: چشم امید مردم یمن به جمهوری اسلامی ایران است.