با حضور مسئولین/

جلسه ستاد شهرستانی ارتحال امام (ره) در صحنه برگزار شد + تصویر

سرویس: شهرستانکد خبر: 284092|15:46 - 1394/02/22
نسخه چاپی
جلسه ستاد شهرستانی ارتحال امام (ره) در صحنه برگزار شد + تصویر
پایگاه خبری امروله : جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام با حضور فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار امروله : جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام با حضور فرماندار و مدیران اجرایی شهرستان صحنه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

 

در این جلسه فرماندار صحنه بر هماهنگی دستگاه های اجرایی بر انجام هر چه بهتر کارها تاکید داشت و عنوان کرد : ارائه برنامه های متنوع بر محور معرفی شخصیت برجسته امام راحل و تبیین آرمان ها و سیره آن حضرت برای جامعه نقش مهمی در شکوه برنامه های اجرایی خواهد داشت.

 

 

 

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه تمامی ارگانها باید تا حد توان یاریگر نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری مراسم باشند تاکید کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان صحنه با تمام امکانات و تجهیزات موجود برای برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اعزام زائران به مرقد مطهر حضرت امام (ره) استفاده کنند تا با شکوه‌تر از همیشه این مراسم در سطح شهرستان برگزار شود.

 

 

شهریار عباس آبادی در پایان گفت: عمده ترین برنامه های ستاد شهرستان صحنه برای بزرگداشت ارتحال امام(ره) اسکان زائران، تهیه غذا، تهیه بسته های فرهنگی، نصب بنر، ارسال پیامک ، هماهنگی ناوگان اتوبوسرانی برای اعزام زائران به حرم و برگزاری ایستگاه های صلواتی از اعم این برنامه ها است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد